یادداشت
گفتگو و گزارش

وعده‌ مجدد استاندار برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم.

وعده‌ مجدد استاندار برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!

سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: این خبر خوش را به مردم می‌دهم که حدود 14 هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور ابلاغ شده و پروژه‌ها سرعت لازم را خواهند گرفت.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این خبر خوش را به مردم می‌دهم که حدود 14 هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور ابلاغ شده است و پروژه‌ها سرعت لازم را خواهند گرفت.

احمدزاده یادآور شد: در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بر این است که به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: چرا باید حدود 6 ماه جاده‌ی ارتباطی روستایی قطع باشد؟ سال‌های گذشته در منطقه زیلایی حدود 5 ماه ارتباطات قطع بود. خوشبختانه استان از این مراحل می‌گذرد و جاده‌های روستایی آسفالت خواهد شد. باید تردد راحت باشد تا وضعیت رفت و آمد‌های مردم تسهیل شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه‌های آب‌رسانی به روستا‌ها آغاز شده است. آبرسانی به حدود 90 روستا در جهاد آبرسانی سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید، با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی این طرح بسیار بزرگ در مقطع زمانی کمتر از دو سال انجام شد.

احمدزاده تصریح کرد: بسیاری از روستا‌ها تنش آب آشامیدنی داریم، اما با بودجه 14 هزار میلیاردی بسیاری از تنش‌ها مرتفع و برداشته می‌شود، بیش از 400 میلیارد تومان تعهد دولت برای تأمین آب شرب است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مناطق شهر یاسوج کمبود آب آشامیدنی داشت که بخش زیادی از مشکلات بخش فرسوده شهر بازسازی و لوله‌گذاری شد و بخش دیگر در حال اجرا بوده و پروژه‌های نیمه‌تمام شهر گچساران و دهدشت که ر‌ها شده بود دوباره از سرگرفته خواهد شد دولت همه‌ی این پروژه‌های مهم را دیده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 یا زهرا 1403/1/3 2:11:42

    مگر نهادی براین استاندار حاکم نیست کا جلوی این استخدامهای فله در پتروشمی دهدشت و استانداری را بگیرد تا خون شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمان نشود خیانت این استاندار بی سواد و ناتوان کمتر از صدام و اجانب به این نظام وجود ندارد

    پاسخ
  • 2 مهدوی 1403/1/2 15:7:50

    ابر ... استاندار

    پاسخ
  • 3 دنا 1403/1/2 10:48:22

    مرد وعده ها

    پاسخ
  • 4 مردانی 1403/1/2 10:28:3

    اولا" چون شنیدی قراره عزل بشی داری تبلیغات الکی میکنی. ثانیا" در هر صورت تخلفاتی که انجام دادی پاک نمیشه. ازجمله استخدام های غیرقانونی و انتصاب مدیران غیر قانونی.

    پاسخ
  • 5 سید احسان 1403/1/1 23:7:9

    نوچه و سرباز موحد است نه استاندار و نماینده دولت

    پاسخ
  • 6 بویراحمد 1403/1/1 12:34:14

    گریه کن فقط ضعیف ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد

    پاسخ
  • 7 دنا 1403/1/1 11:41:4

    خواهشآ تو یکی گپ مزن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها