یادداشت
گفتگو و گزارش

خبرهای خوب معاون وزیر آموزش و پرورش برای استان


ستاری فر: هشت سالن ورزشی و بیش از ده‌ها زمین چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اینک ۱۹۴ سالن ورزشی چندمنظوره در سطح مدارس کشور و استان های مختلف در حال اجرا است که بخش عمده ای از انها تا پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل خواهند شد.

ستاری فر: هشت سالن ورزشی و بیش از ده‌ها زمین چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد  اجرا می شود

اَفتونیوز|  صادق ستاری فرد در بازدید از برخی طرح های ورزشی شهید سلیمانی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدی و مهم در دولت سیزدهم و وزیر آموزش و آموزش و پرورش توسعه و افزایش میزان طرح های ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط و آمادگی جسمانی در بین دانش اموزان و در سطح مدارس کشور است.

ستاری فرد یادآور شد: مهمترین اصل در اجرای طرح شهید سلیمانی، موضوع عدالت ‌محوری در مناطق محروم است و تاکنون بیش از سه هزار فضای ورزشی در این مناطق احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

او گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم هشت سالن ورزشی و بیش از ده‌ها زمین چمن مصنوعی در مدارس این استان در حال اجراست.

وی به مقوله مهم تربیت نیز گفت: تربیت تمام‌ساحتی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و تربیت‌بدنی به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تربیت انسان صالح و سالم به شمار می‌رود. ستاری فرد بیان کرد: تربیت‌بدنی، تضمین‌کننده پیشرفت تحصیلی و آموزش و پرورش باکیفیت است و مهمترین بستر برای کاهش معضلات اجتماعی به حساب می‌آید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: همان گونه که موضوع پیشرفت تحصیلی مورد توجه قرار دارد سلامت جسم و روح دانش آموز نیز مهم است و باید پرورش یابد که این مهم در دولت سیزدهم مورد توجه جدی وزارت آموزش وپرورش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در تمام دوره‌ها به این مقوله توجه جدی شده اما نگاه ویژه دولت سیزدهم با اجرای طرح شهید سلیمانی بیانگر اهمیت این مقوله است.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از اجرای طرح شهید سلیمانی در دولت سیزدهم گفت: ۶۰ طرح اختصاص یافته به استان در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته به شکل ۱۰۰ درصد در مدارس اجرا شد.

محمد جمالی آرند اجرای این طرح و افزایش فضاهای ورزشی توانست تا حدود زیادی سبب ایجاد فضای نشاط و امید و شادابی در بین دانش اموزان این استان شود و رضایتمندی اولیاء را نیز به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه همه طرح های اختصاص یافته در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی از جمله زمین چمن و سالن های ورزشی هم با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می شود این طرح ها تا آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسند و مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

جمالی آرند، اعتبار اختصاص یافته در قالب طرح شهید سلیمانی در استان کهگیلویه وبویراحمد را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با قدردانی نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه ایجاد تحول در زیرساختهای ورزشی در مدارس گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از اقدام های اساسی و برجسته دولت سیزدهم است که در راستای نشاط در بین دانش آموزان و فرهنگیان در درون مدارس اجرایی شده است

وی در رابطه با پیشرفت کاری چمن های مصنوعی در مدارس استان هم گفت: ۵۴چمن طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده و ۲۰ چمن دیگر در حال اجراست ‌ و این روند نیز ادامه خواهد داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها