یادداشت
گفتگو و گزارش

۴۸۵ مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مرمت و بازسازی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۵مدرسه نا ایمن در مناطق مختلف استان نیازمند بازسازی و تعمیر است که می طلبد خیرین در این زمینه مشارکت داشته باشند.

۴۸۵ مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار مرمت و بازسازی

اَفتونیوز| محمد جمالی آرند در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های آموزشی باشت گفت: فضای های آموزشی نقش مهمی در ارتقا کیفیت فعالیتهای آموزشی و پرورشی دارد و به همین دلیل باید استاندارد سازی فضاهای آموزشی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش باشد.

وی بیان کرد: باید ضمن فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در عرصه تعلیم و تربیت در مدارس، امکانات مورد نیاز آنها به روزرسانی شود.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۳فضای آموزشی ورزشی و فرهنگی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که۸۰درصد این طرج ها با مشارکت خیرین بوده است.

سید رضا حسینی نیک بیان کرد: ۶۰ طرح آموزشی هم اکنون در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود ۴۲مدرسه در قالب با ۱۱۸کلاس درس تا مهرماه ۱۴۰۳ افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

حسینی نیک تصریح کرد: در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال به فضاهای آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که در طی ۲سال این اعتبار جذب خواهد شد .

همزمان با نخستین روز کاری ادارات در ۱۴۰۳ بیش از پنج فضای آموزشی در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد که از این تعداد چهار طرح آموزشی ویک مورد چمن مصنوعی بوده است.

این آیین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی انجام شد و در این آیین سه باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت کلنگ زنی و یک باب مدرسه ۹ کلاسه به بهره برداری رسید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها