یادداشت
گفتگو و گزارش

استوری معنادار منتظریان بعد از تأیید صحت انتخابات مجلس + عکس

نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در فضای مجازی (وضعیت واتس‌آپ) خود نوشت: بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.

استوری معنادار منتظریان بعد از تأیید صحت انتخابات مجلس + عکس

اَفتونیوز| در حالی که شورای نگهبان صحت سلامت انتخابات را در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد، به‌ویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید کرده است، اما نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در فضای مجازی (وضعیت واتس‌آپ) خود اینگونه نوشت: بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.
به گزارش اَفتونیوز، پیام‌های منتظریان به شرح زیر است.
کرسی‌های این مملکت حاصل خون صد‌ها هزار شهید است، امروز متأسفانه برای دستیابی به این کرسی‌ها رقابت در ایجاد فساد است. هر کس توان ایجاد فساد بیشتر را داشت موفق‌تر است، به افتخار کسب این امتیاز با پُررویی تمام جشن هم می‌گیرند.
بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 احمدی 1403/1/8 9:46:54

    دیر نه دور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها