یادداشت
گفتگو و گزارش

وضعیت اسفناک و عجیب آسفالت اولین خیابان شهر دهدشت/ تصاویر

شهرداری و شورای شهر پاسخگویی عدم ترمیم حفره‌های خطرآفرین ایجاد شده درسطح خیابان‌ امام خمینی جنوبی به مردم باشند

وضعیت اسفناک و عجیب آسفالت اولین خیابان شهر دهدشت/ تصاویر

افتونیوز ؛یکی از مشکلات اصلی اکثر شهروندان و رانندگان چاله و چوله های موجود در خیابان امام خمینی جنوبی دهدشت است که ترمیم آن با توجه به سلیقه شهردار و اعضای شورای شهر دیر به دیر اتفاق می افتد.

خیابان امام خمینی جنوبی دهدشت یکی از پرتردد ترین خیابان این شهر به لحاظ بارترافیکی است که با اتصال به چندین خیابان مهم به عنوان خیابان اصلی و اولین خیابان شهر نیز از آن یاد می شود اکثر شهروندان برای اینک به نقاط مختلف شهر بروند از این خیابان تردد می کنند.

این موضوع در واقع یک داستان بسیار قدیمی، کهنه و تکراری در این اولین خیابان شهر محسوب می‌شود

وضعیت اسفناک آسفالت خیابان امام خمینی جنوبی باعث شد استهلاک ماشین با هر بار افتادن در این چاله چوله ها بالا رفته و حتی اگر راننده تاکسی ای لحظه ای دقت نکند تا ماشین را در این شیبهای سینوسی نیافتد داد شهروندان در میآید که این چه وضع رانندگی است.

فرماندار شورا و شهرداری دهدشت باید درخصوص عدم ترمیم حفره‌های خطرآفرین ایجاد شده درسطح خیابان‌ امام خمینی جنوبی به مردم پاسخگو باشند و این که شهروندان و صاحبان خودرو‌ها نسبت به پرداخت عوارض به شهرداری اقدام میکنند ولی این دستگاه از ارایه خدمات خودداری نماید و با اهمال کاری هزینه‌های بسیاری را بر صاحبان خودرو‌ها تحمیل کند از انصاف به دور است.

۲سئوال که فرماندار و شورای شهر و شهرداری باید پاسخگو ی شهروندان باشند

سئوال اول؛تصور کنید ماشینی در یکی از این چاله های خیابان امام خمینی جنوبی برخورد و در اثر عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به عابری برخورد نماید.آیا میدانید چه کسی مسولیت دارد؟

سئوال دوم ؛ اگرشخصی در حال عبور از خیابان امام خمینی جنوبی است که در اثر عدم نگهداری شهرداری پر از چاله و چوله ها که شن و سنگ است.اگر سنگی از زیر لاستیک ماشین بر چشم فردی برخورد نماید چه کسی مسولیت دارد؟ آیا شما مسولیت چنین اتفاقاتی را می پذیرید

خیابان امام خمینی جنوبی اولین خیابان شهر دهدشت که قبل از انقلاب ساخته شده و یکی ازمهمترین و پرتردد ترین خیابان های شهر می باشد.

گزارش و عکس ؛منوچهر خوش مرزکار 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 بلاد شاپور خسته 1403/1/9 16:27:5

    اخ وبخت دهدشت با فرماندار ........ محقق از شهرسازی چ میداند ...شورای شهر همش ول معطل هستند بجز مهندس ایمان داورپناه عزیز ..برزگ زاده ای ک مردم داری را از پدرش اموخته ..بقیه اش هیچ بخاطر به زمین زدن شهردار دلسوز و با ایمان حناب مهندس احسان تابش نژاد با تصمیمی عجولانه ضعیف ترین نیروی جهاد کشاورزی ک مهندس هم نبود کارشناس حسابداری را شهردار دهذشت کردند ...بعد با سرپرستی همه دوتا هستند ..ب قول لری عوض بلا می شدند ...اخ وبخت مردم وشهر ..فرماندار و وووو

    پاسخ
    • 1 - 1 مهدی پاسخ به : بلاد شاپور خسته 1403/1/9 21:58:48

      آرانپور هم جزع بهترین های شوراست با ایمان داورپناه و خسرو دیدار

  • 2 دیوجام 1403/1/9 12:21:21

    جای تاسف داره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها