یادداشت
گفتگو و گزارش

قفل زدن بر «سرویس های بهداشتی دشتک دیل»


ببخشيد، اين نزديكی‌ها توالت كجاست؟!

منطقه تفریحی دیل از جمعه تفرج های زیبا و پر مشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد، زیبایی سحرانگیز طبیعیت در فصل بهار و ترکیبی از کوه، درخت و دره از این مکان یک شاهکار ساخته است اما به مانند اغلب تفریح گاه های استان، این منطقه نیز، از امور بدیهی گردشگری نیز برخوردار نیست، همانطور که تصاویر نشان میدهد توالت های زنانه و مردانه هر دو قفل اند!

ببخشيد، اين نزديكی‌ها توالت كجاست؟!

اَفتونیوز| شاید شما هم این شرایط را تجربه کرده باشید، وقتی برای انجام کاری چند ساعتی را بیرون از منزل سپری کرده اید و در این فواصل شرایطی پیش می آید که باید از سرویس بهداشتی استفاده کنید و این تازه شروع ماجراست!

شما مطمئنا بارها و بارها اين سوال را پرسيده‌ يا از مردم شنيده‌ايد كه «ببخشيد اين نزديكي‌ها دستشويي كجاست؟» 

حالامدتی است که مثل مرغ سرکنده بال بال می زنید تا شاید نشانی از یک دستشویی عمومی بیابید، شرایط سختی که حتی یک دقیقه آن غیرقابل تحمل است، اما با روئیت سرویس بهداشتی متوجه می شوید در ایام نوروز توالت ها قفل است.

منطقه تفریحی دیل از جمعه تفرج های زیبا و پر مشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد،  زیبایی سحرانگیز طبیعیت در فصل بهار  و ترکیبی از کوه، درخت و دره از این مکان یک شاهکار ساخته است اما به مانند  اغلب تفریح گاه های استان، این منطقه نیز، از امور بدیهی گردشگری نیز برخوردار نیست، همانطور که تصاویر نشان میدهد توالت های زنانه و مردانه هر دو قفل اند!

سرویس بهداشتی تمیز و در دسترس، یکی از مهم ترین جلوه های منطقه توریستی محسوب می شود که در صورت نبود آن خطر ناراحتی گوارشی، کلیوی و عفونت ادراری هر فردی را تهدید می کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 مهدی اکبری 1403/1/13 19:58:34

    سلام بله درسته واقعا متاسفم برا مسولان شهر یاسوج .خود شهر چند تا سرویس بهداشتی نداره

    پاسخ
  • 2 سجاد 1403/1/13 5:54:51

    این نظارت خوب مسئولان استان را میرساند

    پاسخ
  • 3 قورباغه 1403/1/11 8:27:16

    تا زمانی که متولی گردشگری دنبال منفعت طلبی باشد اوضاع از این هم بد تر میشود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها