یادداشت
گفتگو و گزارش

به استقبال نوروز با یک کار تمیز/ از هلال‌احمر چرام یاد بگیرید!

اداره هلال احمر شهرستان چرام به عنوان راهنمای مسافرین نوروزی این شهرستان در کنار چشمه بلقیس در حال فعالیت است و‌ نظم، دقت ، آراستگی و خوش‌سلیقه‌گی هم در بین نیروهای این مجموعه شهرستانی و هم در چینش غرفه‌ها و شیوه راهنمایی و مواجهه با مسافران و گردشگران نوروزی هنگام ورود به این شهر در استانی که سراسر بی نظمی است جای تحسین دارد. بقیه شهرستان‌ها باید از چرام یاد بگیرند.

به استقبال نوروز با یک کار تمیز/ از هلال‌احمر چرام یاد بگیرید!

اَفتونیوز| هر کجا نقد باشد باید بدون تعارف نقد را اعلام کرد گاهی حرکتی زیبا نیز باید دیده شود و تحسین گردد.

اداره هلال احمر شهرستان چرام به عنوان راهنمای مسافرین نوروزی این شهرستان در کنار چشمه بلقیس در حال فعالیت است و‌ نظم، دقت ، آراستگی و خوش‌سلیقه‌گی هم در بین نیروهای این مجموعه شهرستانی و هم در چینش غرفه‌ها و شیوه راهنمایی و مواجهه با مسافران و گردشگران نوروزی هنگام ورود به این شهر در استانی که سراسر بی نظمی است جای تحسین دارد.

بقیه شهرستان‌ها باید از چرام یاد بگیرند.

سلیقه‌ی این سازمان برای ایجاد سیاه چادر و سفره هفت سین در نگاه اول مورد دید هر بیننده ای است .

این‌ نظم ، دقت،آراستگی و  در شهرستان چرام به این دلیل به چشم هر توریست و گردشگر و رهگذری می‌آید که در استان به طور کلی سلیقه و نظم در سازمان ها قابل مشاهده نیست و این نظم و عمل به وظیفه و به کار بردن سلیقه در انجام وظیفه میتواند الگوی سازمان هلال احمر سایر شهرستان‌ها باشد.

در شهرستان‌های دیگر شاهدیم که گویا این پست مسافرین نوروزی صرفا برای رفع تکلیف و از روی عادت است اما در پست راهنمای مسافرین نوروزی در شهرستان چرام میتوان کار زیبا و با احساس مسئولیت را مشاهده کرد.

میتوان گفت با حداقل ها نیز میتوان با یک نظم و سلیقه درست بهترین را در حد خود انجام داد کافی است که انجام وظیفه از روی حس مسئولیت پذیری باشد نه صرفا برای رفع تکلیف باشد.

امیدوارم این سازمان و نظم غرفه‌های راهنمای مسافرین نوروز در چرام الگویی از کار تیمی تمیز دیگر شهرستان‌ها باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها