یادداشت
گفتگو و گزارش

ترک فعل مدیران راهداری در حادثه تنگ‌پیرزال محرز است/ آقای دادستان؛ بسم‌الله!

دادستان بعنوان مدعی العموم باید به این ماجرا ورود پیدا کرده و مو به مو ترک فعل ها را بالا بیاورد و عجیب است که اگر تا حالا به این ماجرا نپرداخته باشد.

ترک فعل مدیران راهداری در حادثه تنگ‌پیرزال محرز است/ آقای دادستان؛ بسم‌الله!

اَفتونیوز| دوشنبه شب سیزده فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد تصادف سقوط خودرو به دره از روی پل در محدوده تنگ پیرزال اتفاق افتاد که به دنبال آن یک تن کشته و چهار نفر مصدوم شدند. این چندمین مورد تصادف به این شکل بوده که در این محدوده رخ داده است.

لج درآورترین قسمت ماجرا آنجا بود که علیرغم تمامی تاکیدات رسانه ها برای نصب گارد ریل در پُل مورد نظر اداره راهداری هر بار آنرا پشت گوش انداخته است.

نکته جالب توجه ماجرا آن است که  «حمیدرضا پیمانجو» مدیرکل راهداری معتقد است که  جاده «یاسوج به چرام» یک جاده فرعی است و پل های محدوده تنگ پیرزال قدیمی هستند، در صورتی که تنگ پیرزال در ایام نوروز و به ویژه روزهای بارانی بیشترین گردشگر و مسافر را به خود جذب کرده است و حداقل ترین مطالبه مردم این بود که برای این پل حداقل در ایام نوروز تدبیری اندیشیده می شد.

برخلاف اظهارات پیمانجو که مدعی است در چندین فقره، گارد ریل در این قسمت نصب شده اما تمامی تصاویر رسانه ها و شهروند خبرنگاران خلاف این ادعا را ثابت می کند.

صیاد خردمند فعال رسانه ای با انتشار تصویری از این پل  نوشت: این تصویر را سه هفته پیش از پل تنگ پیرزال ثبت کردم و بلافاصله در رسانه ها منتشر کرده و خطر احتمالی سقوط در رودخانه را گوشزد کردیم.

بعد از آن روز، دو حادثه تلخ در این نوروز  اتفاق افتاد  اما اداره راهداری کوچکترین اقدامی در این زمینه انجام نداد!

چند نفر دیگر باید در این دَره سقوط کنند تا آقایان دست به کار شوند؟

رفعت کاظمی فعال اجتماعی نیز در استوری مجازی بود نوشت: دادستان بعنوان مدعی العموم باید به این ماجرا ورود پیدا کرده و مو به مو ترک فعل ها را بالا بیاورد و عجیب است که اگر تا حالا به این ماجرا نپرداخته باشد.

حادثه تلخ تنگ پیرزال نه اولین و نه آخرین باری است در محورهای ارتباطی استان ما رخ می دهد و موارد مشابه نیز بارها و به وفور رخ داده است اما اینک انتظار است نهادهای نظارتی و قضایی بصورت جدی به این ماجرا ورود پیدا کرده و گزارش و خروجی  آن را به در اختیار رسانه ها و مردم قرار دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 ایرانی اصیل 1403/1/15 18:34:8

    عید نوروز ،سیزده بدر یه توهم و دروغ که توسط صهیونیسم درست شد اصلا چنین چیزهای وجود نداشته یهودی ها این شعر را دراوردند

    پاسخ
  • 2 غفاری 1403/1/15 11:8:46

    سلام و درود جای تقدیر دارد از برادر ارزشمندم جناب آقای آرام که همواره در مطالبه گری پیشقدم می باشد بعضی نظرات آمرانه و بی رحمانه چنان تخکم آمیز است که فکر می کنند همه باید آنطوری که خود زندگی می کنند بقیه هم باید زندگی کنند کدام آیه و حدیث گفته که در روزهای شهادت اولیا خدا مردم نباید مسافرت بروند و سفرهای سیاحتی و زیارتی داشته باشند در کدام کیش و آئین سهل انگاری مدیران و مسئولین به پای مردمی گذاشته می شود که تا روز ۱۱ اسفند به پای آنها می افتادند تا پای صندوق رای بیایند در کدام مرام انسانی به مردم می گوییم طفل ۶ ساله ات بخاطر شهادت کسی که به خانه یتیمان می رفت دو لا می شد و به بچه ها سواری می داد تا شاد و خوشحال باشندنباید تفریح و تفرج داشته باشند این چه تفکری است که به جای مطالبه گری از مسئولین و نمایندگان به مردم بگوییم در خانه بمانید روز قدر و شهادت است و مسئولین بی عرضه حتی از نصب گارد ریل ناتوانند ممکن است تصادف کنید جان دهید در پایان همه باید مطالبه گر باشیم همین اتفاق ممکن است فردا در پیچها و گردنه های جاده های لنده و سوق ،تنگ ماغر ،قلعه رئیسی ،دیشموک و تنگ چویل و چرام به طسوج اتفاق بیفتد وظیفه نماینده و استاندار و سایر مسئولین فقط پشت میز نشستن و شاسی بلند سوار شدن و حق مدیر گرفتن نیست باید به مردم و قوه قضائیه پاسخگو باشد

    پاسخ
  • 3 هاشم تقی زاده 1403/1/15 9:12:7

    راننده ها چرا رعایت نمی کنند،داخل ای روز قتل چکار می کردن داخل تفرجگاه تنگ پیرزال

    پاسخ
  • 4 دارات 1403/1/15 1:16:9

    منتظر باش تاخروجی بهت بدن.. تابه‌حال هیچ مسئول درشهرستان زیرمجموعه شه مقصرنکرده وه توبیخی بهش نداده که درس عبرت بشه براشون.. من خودم نزدیک به پنج سال دنبال پرونده بودم داخل تامین اجتماعی که خودکارمندوقت به دست خط خودش نوشته که مشکل ازسیستم مابودولی من هرچه دویدم استان وشهرستان فقط شفاهی خودشونه نشون میدادن که اخرسری رئیس پیشن دراورده گفت من کارمندم مقصر نمیکنم وقتی اینه گفته من بیخایل پرونده شدم وجریمه رادادم رفت..

    پاسخ
  • 5 مازیار 1403/1/15 1:2:23

    همش از سر تا پایین چرت ودروغ است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها