یادداشت
گفتگو و گزارش

با حضور نماینده منتخب بویراحمد؛


افتتاح مسجد روستای کریک/+تصاویر

طی مراسمی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی، محمد بهرامی منتخب انتخابات مجلس شورای اسلامی، امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تنی چند از مسئولین مسجد بزرگ امام رضا (ع) دهستان کریک از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا افتتاح شد.

افتتاح مسجد روستای کریک/+تصاویر

اَفتونیوز| طی مراسمی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی، محمد بهرامی منتخب انتخابات مجلس شورای اسلامی، امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تنی چند از مسئولین مسجد بزرگ امام رضا (ع) دهستان کریک از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا افتتاح شد.

در این آیین که با اجراهای فرهنگی مختلفی همراه بود فرشید شهابی عضو هیأت امنای مسجد امام رضا (ع) دهستان کریک ضمن تشریح روند کلنک زنی، تامین اعتبار و ساخت آن گفت: این مسجد تماما با همت مردم و خیرین ساخته شده و با ۳۵۰ متر زیر بنا از فضاهای فرهنگی خوبی نیز برخوردار است.

 

وی گفت: از سال ۹۳ که کلنگ این مسجد توسط حضرت آیت الله ملک حسینی به زمین زده شد تا کنون که به اتمام رسید تمام مردم دهستان از کودک تا پیر در احداث آن شریک بوده و از هیچ کمکی دریغ نکردند.

 

در ادامه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تشکر از بانیان ساخت و تجهیز این مسجد گفت:افتخار میکنم برای افتتاح مسجدی به نام نامی ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) به دیاری آمده ام که مردمش یا سید اولاد پیغمبر هستند و یا دوستداران اهل بیت علیهما سلام هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه هدایت و انقلاب، دفاع و مقاومت، غیرت و امنیت و سلامت از شهدای حمله اخیر نیز به نیکی یاد کرده و گفت: شهیدان آبرو و عزت ما هستن و شهیدان حمله تروریستی اخیر بر آبروی ما افزودند. جان آن ها را دشمن گرفت و خدا دریافت کرد اما برای من و شما تبدیل به آبرو شد.

 

در پایان نیز از افراد شاخصی که در ساخت مسجد بزرگ امام رضا (ع) کریک نقش به سزایی داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمده و اولین نماز جماعت بعد از افتتاح نیز به امامت حضرت آیت الله ملک حسینی برپا شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها