یادداشت
گفتگو و گزارش

برای حداقل‌ها نیز باید داد زد/وضعیت اسفناک اطراف فلکه ۱۸۰ دستگاه دهدشت/ +تصاویر

خیابان ها و فلکه های یک شهر نماد کارایی و عملکرد مسئولین شهرداری و پارلمان شهری یک شهر هستند. اطراف فلکه ۱۸۰ دستگاه شهر دهدشت چند ماه پیش جهت فیبر نوری کنده شده و هنوز روکش آسفالت آن ترمیم نشده است.

برای حداقل‌ها نیز باید داد زد/وضعیت اسفناک اطراف فلکه ۱۸۰ دستگاه دهدشت/ +تصاویر

اَفتونیوز| خیابان ها و فلکه های یک شهر نماد کارایی و عملکرد مسئولین شهرداری و پارلمان شهری یک شهر هستند.

اطراف فلکه ۱۸۰ دستگاه شهر دهدشت چند ماه پیش جهت فیبر نوری کنده شده و هنوز روکش آسفالت آن ترمیم نشده است.

این فلکه محل عبور و مرور به سمت بعضی ادارات و دانشگاه آزاد شهر دهدشت است اینکه چندماه دیگر باید بگذرد تا این قسمت ترمیم شود را نمیتوان حدس زد اما میتوان با قطعیت گفت صدمات جبران ناپذیری به ماشین‌های مردم وارد شده است و نمای شهر نیز بهم ریخته است.

این عمق فاجعه و عملکرد ضعیف است که برای کوچک ترین مطالبه مردمی باید تصاویر رسانه‌ای شود و سایت‌های خبری فریاد بزنند شاید قدمی برداشته شود.

شهر دهدشت پر از نقاط به این صورت است که تلاشی جهت رفع این مشکلات نمیشود امل حداقل توقع این است معابر اصلی و اطراف فلکه‌ها ظاهر مناسبی داشته باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 دهدشتی 1403/1/15 23:48:7

    کجای شهر سالمه که این یکی آخرش یا اولش باشه ، شهر دهدشت کامل رها شده بعنوان یک شهروند در طول ۴۰ سال همچووضعیتی از دهدشت ندیدم نگو دهدشت بگو ویرانه ی غم ، شورای شهر بر اساس ایل قبیله انتخاب می شوند هرکه قبیله اش بیشتر باشد انتخاب خواهد شد خدایش ما شهروندان نباید هیچ اعتراضی به وضعیت شهر داشته باشیم چون رای به قوم وخیش دادیم واین هم نتیجه اش از ماست که برماست کلیه کسانی که درانتخابات شورای شهر رای دادند مقصر اصلی خرابی خیابان ، کوچه ، فاضلاب ، پارک ها ، بهداشت شهر ودیگر مشکلات هستند ما مردم به علت کوتاهی وجهالت وعدم آینده نگری به افراد بی عرضه وبی کفایت وبیسواد رای می دهیم واین هم نتیجه اش .تا تعصبات قبیله ای کنار نرود باید همین مشکلات را تا چندین نسل داشته باشیم .

    پاسخ
    • 1 - 1 دهدشت پاسخ به : دهدشتی 1403/1/18 17:3:14

      سلام دوست عزیز واقعا چنین وضعیت اسف بار ی در شهر دهدشت تاکنون سابقه نداشته البته دلیل این موضوع هم انتخاب افرادی بی تجربه برای شورای شهر است که بعد از بدست آوردن آرای مردم به هر صورت ممکن یا خودشان میخوان شهردار بشن یا فامیل و بردار هایشان.یا میخوان که کارخانه آسفالت دهدشت را با مزایده صاحب بشن و..... واقعا مایه تأسف است چنین شورایی که چندین شهردار در این سه سال تعویض کردن جلوی داروخانه سلامت مرکز شهر دهدشت چاله ای است در آسفالت .خودتان خجالت نمیکشید؟وضعیت اسف بار جمع آوری زباله‌ها را نمیبینید.خیابان هایی را که سه ماه پیش آسفالت کردید خودتان بروید و کیفیت آسفالت را ببینید که چطور است؟ نظارت نیست متاسفانه کمربندی شهید سلیمانی را بروید نگاه کنید پل های رو جداول ونشست تقاطع با جانبازان وضعیت علف های هرز در خیابان ها در کنار درختان خ شهید پارسی بروید بهبهان را با وضعیت آب و هوایی گرمسیری ببینید چقدر زیبا به فضای سبز اهمیت میدهند در مجاورت دهدشت فقط کت و شلوار میپوشید وگوشی بدست در شهر قدم میزنید دهدشت متاسفانه نه نماینده دارد نه شورا ای کاش این شورا منحل میشد ضعیف ترین شورای تاریخ شهر دهدشت همین شورا هست

سایر اخبار
برگزدیدها