یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد به مناسبت روز قدس

(روز جهانی قدس میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است)

پیام سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با صدور پیامی از آحاد مردم، بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت نمود.

 

متن پیام بدین شرح می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحى‌ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ» آیه ۱۳ سوره ابراهیم

 

(روز جهانی قدس میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است)

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا بر‌خلاف قوانین حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی بر ملت فلسطین فروگذار نکرده است. ما مردم ایران شاهد حرکت وقیحانه و مذبوحانه این رژیم جعلی مبنی بر بمباران و شلیک موشک به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق (بخشی از ساختمان سفارت) و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران برجسته نظامی ایران بودیم. فلذا روز قدس فرصت مغتنمی است که همه‌ی انسان‌های صلح‌طلب با مشت‌هایی گره کرده حقیقت‌های کتمان شده‌ی حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر دردهای بی‌پایان زنان و کودکان بی‌پناه فلسطین باشد. ما فرهنگیان و دانش‌آموزان همگام با دیگر مردم ایران با حضور در روز جهانی قدس نفرت قلبی خود را از این رژیم کودک‌کش نشان خواهیم داد.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار شهرستان بویراحمد در این ماه مبارک، از آحاد مردم شهرستان، بویژه از فرهنگیان و دانش‌آموزان به جهت حضور هرچه پرشورتر در راهپیمایی روز قدس که باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد، دعوت می‌نمایم.

صالح داستار

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها