یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ خبرنگار یاسوجی به شایعه ساختگی بودن سوءقصد؛


ناطق‌زاده: چه انسان عاقلی آبرو، جان و مال خود را به خطر می‌اندازد/ در این حادثه خودروی بنده ۲۰۰ میلیون هزینه برداشت

ناطق زاده در خصوص برخی حواشی و شایعات فضای مجازی گفت: حاشیه ای مبنی بر[ ساختگی بودن این اتفاق] در حال تکثیر و انتشار است که قصد دارم به آن پاسخ دهم. وی ادامه داد، این افراد می گویند بنده برای پیشگیری از برخوردهای احتمالی اقدام به پیش دستی کرده ام! من این شایعه ساران را به خدا واگذار می کنم

ناطق‌زاده: چه انسان عاقلی آبرو، جان و مال خود را به خطر می‌اندازد/ در این حادثه خودروی بنده ۲۰۰ میلیون هزینه برداشت

اَفتونیوز| ساعت ۲ بامداد روز شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، افراد مسلح ناشناس اقدام به شلیک گلوله‌های متعدد به سمت ماشین و منزل مسکونی سیدحاتم ناطق‌زاده خبرنگار بویراحمدی در استان کهگیلویه و بویراحمد کردند.

سال گذشته نیز تعدادی آب خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای در شهر گچساران مورد اصابت تفنگ ساچمه‌ای قرار گرفتند.

این پایگاه خبری برای بررسی این ماجرا و همچنین برخی شائبه‌ها و شایعات در خصوص این واقعه گفت و گویی را با سیدحاتم ناطق‌زاده ترتیب داده است که در ادامه آورده می شود.

ناطق‌زاده در ابتدا عنوان کرد، در شب  قدر حادثه رخ داد و حوالی ساعت یک و سی دقیقه بامداد شانزدهم فروردین در محله شهرک میلاد یاسوج منزل مسکونی اینجانب سیدحاتم ناطق زاده خبرنگار ،فعال اجتماعی و مسئول سایت ناطق‌نیوز، در اوج بهت هم محله‌ای‌ها صحنه‌هایی از وحشیگری به روی همگان نمایان شد.

وی در ادامه گفت، فرد یا شاید افرادی که در این ساعت از شب به منزل شخصی اینجانب حمله کرده و خانه، خودرو و در و دیوار را به گلوله بسته و خود و خانواده را مورد سوءقصد قرار دادند، شاهدان می‌گویند با دو نمونه اسلحه به خانه بنده تیراندازی شده است.

او در ادامه افزود: نیروی محترم انتظامی در همین ساعت از شبانه روز در قالب دو اکیپ فعال و دغدغه‌مند حاضر شده و صورت جلسه را تنظیم و همکاری ویژه داشتند. 

این فعال رسانه‌ای خاطر نشان کرد، اصابت حدود سی تیر مستقیم به در، دیوار، پنجره و خودروی اینجانب که سوءقصد به خانواده را نیز بهمراه دارد شایسته عبارتی بهتر از یک «عمل وحشیانه» توسط مخلان نظم و امنیت جامعه نیست که این عمل نه تنها شخص اینجانب بلکه همه آحاد جامعه را در برمیگیرد،  چرا که اکثر افراد دغدغه مند معتقدند فرد یا افرادی که در یکی از ساعت های نزدیک به سحر مبارک رمضان و آنهم بعد از شب‌های قدر و در زمان خواب و استراحت مردم در یک محله شلوغ به زن و بچه یک انسان بی دفاع حمله میکنند جز فرد یا افراد بی دین، بیمار و دارای خوی وحشی‌گری نمی‌تواند باشد. 

ناطق زاده گفت: از میان همه همدردیها اما رفتار زیبا و دغدغه مندی دادستان دلسوز کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر ملک حسینی تسکینی بر درد خانواده بنده خاصه همسر بزرگوارم دختر سردار شهید بخشیان شد.

در جایی که بنده فکر میکردم مثل گذشته که چندین بار نیز مورد هجوم افرادی قرار گرفته و توجهی نشد اینبار نیز اقدامی صورت نمیگیرد اما دادستان عزیز استان ضمن تماس با بنده شخصا جویای احوال خود، همسر و فرزندانم شد و با ایشان صحبت کردند.

خانم بخشیان همسر ناطق زاده نیز در این خصوص اظهار داشت؛  من شش ماهه بودم که پدرم برای امنیت شهید شد.

پدری که هیچگاه ندیدم و در نبود ایشان هیچگاه خیری از زندگی ندیدم تا وارد زندگی ناطق شدم، در کنار ناطق و راهی که انتخاب کرده نیز هیچگاه آرامش ندارم، مادرم گفت وقتی پدرم خداحافظی کرد آخرین کلام و وصیت اش این بود : من بعد از شهادت برادرم شهید مصطفی بخشیان دیگر طاقت ماندن در این دنیای مادی را ندارم و من میروم و شاید برنگردم. 

پدر من برای امنیت من و این مردم شهید شد و نمی‌دانست امروز دختر بی دفاع اش در کشوری که بنام شهداست به رگبار بسته می شود و فرزندان و همسایگان ام در رعب و وحشت فرو میروند.

 ناطق زاده در خصوص برخی حواشی و شایعات فضای مجازی گفت: حاشیه ای   مبنی بر[ ساختگی بودن این اتفاق]  در حال تکثیر و انتشار است که قصد دارم به آن پاسخ دهم.

وی ادامه داد، این افراد می گویند بنده برای پیشگیری از برخوردهای احتمالی اقدام به پیش دستی کرده ام! من این شایعه ساران را به خدا واگذار می کنم.  چه انسان عاقلی آبرو، جان، مال، آرامش، سلامت روح و روان خود و اطرافیان اش را به خطر می اندازد تا به مردم بگوید من آدم مهمی هستم و یا اینگونه محبوبیت پیدا کنم!

وی در ادامه تاکید کرد، خودروی شخصی بنده در این حادثه حداقل ۲۰۰ میلیون زیان دیده است، آیا منطقی و عقلانی است بنده بصورت خودخواسته چنین کاری را انجام دهم.

ناطق زاده در پایان تصریح کرد،  همه مردم  خوب میدانند هفتاد درصد فعالیت رسانه ای بنده چه در صداوسیما و چه رسانه ناطق نیوز یا فعالیتهای جهادی و اجتماعی ام مربوط به مناطق محروم  بوده است و همواره مناطق محروم و دور افتاده در اولویت کاری بنده بوده است، 

در انتهای صحبت ام از رسانه ها و به ویژه سایت افتونیوز که در این حادثه رعب آور در کنار بنده و خانواده ام بودند نهایت قدر دانی و تشکر را دارم.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 بی بی مریم 1403/1/24 14:37:44

    ازمن به تروریست های ایرانی آمریکایی؛ دوران بزن ودر رو تمام شد... هر کس در هرکجای دنیا به سرکار خانم مکرمه" بخشیان" کوچکترین بی احترامی بکند با شخص بنده طرف است

    پاسخ
  • 2 عدالت 1403/1/19 22:30:5

    ناطق زاده عزیز آبرو حیثیت برا این استان نذاشتی اگه کسی همچین کاری هم گیرم انجام داده باشه نیازی به بوق کرنا نیست با این عزت آبروی این استان زیر سوال بردی تو یه روز از پیرزنان فیلم میذاری یه روز از خودت این خودنمایی ها درست نیست خواهشن این همه تشنج این همه دو دستگی این همه تخریب از رسانه خود بلند شده جمع کن این مسخره بازیها رو برادر من

    پاسخ
  • 3 مخاطب 1403/1/18 20:11:56

    ما هم میگیم هیچ انسان عاقلی جان و مال و آبروی خودش را به خطر نمی‌اندازد ، اما از شما هیچ بعید نیست ! چرا در بین اینهمه خبرنگار و گزارشگر ، تنها برای شما این قبیل حوادث پیش می‌آید!؟

    پاسخ
  • 4 دهدشت 1403/1/17 19:57:29

    درود بر روح وروان شهدا خصوصاً شهید بخشیان درد ودل این بانوی محترمه موجب رنجش خاطر همه مردم هم درد این استان شده است وجا دارد از نیروهای امنیتی وقضایی خصوصاً دادستان محترم استان با قاطعیت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با این اشرار و جاهلان پست فطرت اقدام تا درس عبرتی باشد برای همه مخلان امنیت

    پاسخ
  • 5 سید امید داستان 1403/1/17 19:11:10

    این چیزا دیگه باب شده ، الکی میگن امنیت داریم. وقتی چند سال اخیر این اتفاقات هست و کسی جلوگیری نکرد معلومه نهاد های امنیتی کار موثری نکردن

    پاسخ
  • 6 نازگل.خداترس 1403/1/17 18:47:28

    بنام خدا ناامنی کشوررافراگرفته واگرکسی بخواهددلسوزانه برای این کشورکاری انجام دهد یا دادی رابه گوش مسئولین برساند متاسفانه اینچنین باهاش برخورد میشود ومنافع طلبان ازخدابی خبر بایجاد حربه های زر وزور میخواهند باگل آلوده کردن فضاها سکوت راحاکم کنند وهرکاری دوست داشتند انجام دهند ولی کورخواندند وانتظار میرود که مجریان قانون با اشد مجازات این چهرهای داعشی راباعث سلب آرامش مردم میشوند منقرض نمایند.انشالله

    پاسخ
  • 7 سیدعلی راستگو 1403/1/17 18:25:2

    درودها حتی در همین پیامش هم تبلیغ ملک حسینی را کرده. کلا این آدم منفعت طلب و بوقچی کارش جلب توجهه. هرچند هیچ کسی حق ندارد به روی دیگران اسلحه بکشد و این رفتار محکوم است حتی در حق ناطق زاده که عموما دنبال تخریب وباج گیریست.

    پاسخ
  • 8 محمد 1403/1/17 16:13:10

    مظلوم نمایی نکن برادر من هزار خبرنگار در این شهر و این استان با این شغل شریف در کنار مردم اند چرا برای بقیه چنین اتفاقی نمی افته این حادثه ساختگیه هوچی گری نکن و با این رفتارت باعث ایجاد تنش و بی آبروی بویراحمد نشو

    پاسخ
  • 9 فرهاد 1403/1/17 15:41:33

    آدمی مثل شما که هیچ چارچوبی رو نمیشناسه شاید هم اینکارو کنه به نظرم چه خودتون چ کسی اینکارو کرده باشه ی مقدار به خودتون بیاید و هر حرفی رو نزنید بدونید آخرتی هم هست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها