یادداشت
گفتگو و گزارش

تنها زمین چمن دهدشت خاکی است/ امکانات ورزشی در حد صفر! / نماینده کهگیلویه حامی مادی و معنوی ورزش

وی به مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: زمین ورزشگاه اصلا نور و روشنایی نداشت و به تازگی می خواهند برای آن فکری کنند

تنها زمین چمن دهدشت خاکی است/ امکانات ورزشی در حد صفر! / نماینده کهگیلویه حامی مادی و معنوی ورزش

به گزارش افتونیوز ؛نشست رسانه‌ای، مالک، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال اتحادکهگیلویه و رئیس هیات فوتبال شهرستان در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

محمدرضا جلیل‌فر مالک جدید باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه با تقدیر و تشکر از پایه‌گذاران تیم اتحاد کهگیلویه که با دست خالی برای این تیم زحمت کشیدند، عنوان کرد: زیربنای توسعه هر شهرستانی مقوله ورزش است، شهرستان کهگیلویه از حیث ظرفیت نیروی انسانی در سطح کلان سرآمد است و مدیران بسیار موفقی دارد اما متاسفانه شهرستان کهگیلویه بخاطر سیاست زدگی و کوته‌بینی‌ها هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

جلیل‌فر با اشاره به اینکه قدمت شهر دهدشت بسیار بالاست اما سرعت رشد و پیشرفت این شهرستان بسیار کوتاه است، تصریح کرد: با شوق و انگیزه مضاعف وارد این مجموعه شدم و با تمام توان پای کار آمدم و همه توان خودم را برای موفقیت و سربلندی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه هزینه می‌کنم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه با اشاره به اولویت‌های مدیریتی خود، گفت: از روز اول که به باشگاه اتحاد پیوستم یکی از اولویت های اصلی من راه اندازی آکادمی فوتبال بود، اما این موضوع به میزان کمک‌ها و حمایت های مدیران شهرستان و ادارات و نیز دلسوزان ورزش بستگی دارد.

جلیل‌فر خاطرنشان کرد: تیم اتحاد کهگیلویه یک تیم بومی است و تمام هزینه های این باشگاه بصورت شخصی تأمین می‌شود، این تیم یکی از بهترین های لیگ دسته سوم است اما انتظار دارم رسانه ها یار و یاور ما باشند و کاری کنند تا میزان حمایت های مادی از باشگاه افزایش یابد.

وی به مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: زمین ورزشگاه اصلا نور و روشنایی نداشت و به تازگی می خواهند برای آن فکری کنند. زمین حالت خاکی است و چمن ندارد، امکانات خیلی پایین است و چون تنها تیم شهرستان هستیم که در لیگ کشوری حضور داریم می طلبد فرماندار شهرستان و ادارات کمک بیشتری کنند.

میلاد میداوودی سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه، اظهار کرد: فرهنگسازی و نشاط جامعه یکی از اولویت‌های توسعه است و ورزش می‌تواند به رشد و بالندگی یک جامعه کمک شایانی کند.

وی عنوان کرد: تمام توان و انگیزه‌ام را بکار گرفتم تا تیم اتحاد کهگیلویه را به سطح بالای فوتبال کشور معرفی کنم و با حمایت‌های بسیار خوب مدیرعامل و اعضای باشگاه بحمدلله تا الان خیلی خوب پیش رفتیم.

میداوودی با اشاره به مشکلات و ضعف زیرساخت‌های ورزش شهرستان گفت: چمن ورزشگاه آزادی دهدشت حتی برای تمرین هم مناسب نیست و این چمن برای برگزاری بازی‌های رسمی بسیار ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان کهگیلویه و دلسوزان ورزش شهرستان انتظار دارم تیم اتحاد کهگیلویه را حمایت کرده و شرایط را برای حضور پرقدرت تیم اتحاد و قهرمانی این تیم مهیا کنند.

سید ابوالحسن دلباز رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در این نشست خبری، اظهار کرد: ورزش فوتبال کهگیلویه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مسیر رشد و ترقی خود را به خوبی طی کرده است.

وی افزود: تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه یکی از سرمایه‌های ورزش فوتبال استان است که تا به امروز باوجود تمامی مشکلات اما بسیار عالی کار کرده است.

دلباز با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ورزش کهگیلویه، گفت: ورزش کهگیلویه به ویژه رشته فوتبال رشد بسیار خوبی داشته و نیازمند حمایت همه جانبه برای توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی هستیم.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه با اشاره به حمایت‌های نماینده کهگیلویه از ورزش شهرستان گفت: نماینده کهگیلویه همیشه حامی مادی و معنوی ورزش در شهرستان های چهارگانه بوده و تا به امروز همچنان از باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه حمایت کرده است.

دلباز خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فعلی و موقعیت کنونی تیم اتحاد کهگیلویه در لیگ دسته سوم انتظار داریم مدیران شهرستان و ادارات همه پای کار بیایند و حمایت کنند تا این تیم با انگیزه به لیگ دسته دوم راه پیدا کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 کشاورز 1403/1/21 9:22:54

    موحد و پیمانکاران و معلم های بیسواد در حوزه ورزش بلای سر ورزش دهدشت آوردند که سال های سال در ورزش دهدشت خواهد ماند و به قهقرا خواهد رفت شهری که سرآمد ورزش استان بود به چه روزی افتاده

    پاسخ
  • 2 دهدشتی 1403/1/20 13:13:29

    اخ و بخت استادیوم دهدشت که بالای پنجاه سال سابقه دارد و بدتر از روزهای اولش شده دهدشت بی صحاب به استادیوم که نگاه کنیدمی فهمید هیچ مدیری دلسوز نیست و ای مدت هیچ کاری که نکردند باعث تخریب هم شدند

    پاسخ
  • 3 امید 1403/1/20 11:0:55

    نماینده کهگیلویه باعث فلاکت و بدبختی و نابودی ورزش شد، اگه مدیران تعریف نماینده ندهند که ابراهیم موحد مثل رمضانی نمیزاره۶ماه بیشتر رئیس باشند

    پاسخ
  • 4 دهدشت 1403/1/20 10:50:30

    نماینده کهکیلویه کجا کمک کرد اقای دلیاز ...کمک های ایشان را رسانه ای کنید تا مردم بفهمند راست میگی .....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها