یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به منـاسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی:

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب

اَفتونیوز|پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون  بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به منـاسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی:

            بسم الله الرحمن الرحیم  

 

هنر ودیعه ای الهی و موهبتی رحمانی در وجود آدمی است که اندیشه را صیقل داده و کمال و سعادت ابدی را به ارمغان می آورد . آنچه هنر را در جایگاه والایی نشانده ، خلاقیتی است که خداوند متعال در وجود انسان دمیده تا در قامت و قالب آثار مختلف هنری تجلی و تجسم یافته و چشم و دل مخاطبان را به افق های نورانی و روحانی ، روشن سازد . هنر هر ملتی شناسنامه ی تاریخی مردم آن سرزمین است و هنر ایران از آغاز تا کنون ، سندی درخشان و گواهی روشن بر فرهنگ و تمدن غنی و سترگ ایرانیان است . نقطه ی عطف این شناسنامه ی درخشان ، انقلاب اسلامی است که با حرکت عظیم و هنرمندانه ی مردم آگاه و روشن ضمیر ایران به منصه ظهور نشست و جهانیان را مبهوت زیبایی خود ساخت. هنر همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) فرموده اند « زبانی است که می تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد » و آثار هنرمندان متعهد و انقلابی همچون پنجره ای است که رو به سوی آزادی و آزادمنشی گشوده می شود و پیام ملت بزرگ ایران را به گوش جهانیان می رساند .

سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی این هنرمند فرزانه، به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است. ضمن گرامیداشت یاد وخاطره این هنرمند متعهد و انقلابی روز هنر انقلاب اسلامی رابه جامعه هنری وهنرمندان متعهد ومتخصص تبریک عرض می نماییم.

 

اورنگ نارکی  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها