یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک ریاست سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت عید سعید فطر

دکتر سید علی معتمدی‌مور ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.این پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک ریاست سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت عید سعید فطر

اَفتونیوز|دکتر سید علی معتمدی‌مور ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

ماه با فضیلت رمضان همواره فرصتی مغتنم برای تزکیه و تطهیر جسم و جان از تمام آلایش ها و زنگارها، و زمینه ساز تولدی دیگر در ساحت انسانی است. و عید سعید فطر روز رحمت و پاداش خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداختند. آنان که پلیدی را از جان خود زدودند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین نمودند.

بنابراین عید سعید فطر را بایست تولدی دوباره برای آنهایی دانست که در این ماه مبارک اخلاص، بندگی و ایمان را جایگزین هوای نفس کرده اند.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ فرارسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید توفیق عبودیت و بندگی و تکرار صبر و تهذیب نفس را به‌ تمامی عاشقان و دلدادگان صیام و تک تک همکاران در سازمان جهادکشاورزی، ادارات تابعه و همه همکاران در شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته از خداوند متعال رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

 

 دکتر سید علی معتمدی پور ریاست سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها