یادداشت
گفتگو و گزارش

اتحاد نامیمون نماینده و استاندار/ مردم کهگیلویه بازنده وعده‌های پوچ «موحد» و «احمدزاده»

تذکر تاجگردون در حوزه بودجه سبب شد که به بررسی طرح های سالهای گذشته در حوزه کهگیلویه بزرگ که در بودجه بوده اند بپردازیم و جالب توجه است که طرح جدیدی مشاهده نشد و اگر طرحی توسط نماینده پیگیری و به بودجه اضافه شده دفتر نماینده با شماره ردیف و اطلاعات می‌تواند در اختیار رسانه ها قرار دهد.

اتحاد نامیمون نماینده و استاندار/ مردم کهگیلویه بازنده وعده‌های پوچ «موحد» و «احمدزاده»

اَفتونیوز| تذکر تاجگردون در حوزه بودجه سبب شد که به بررسی طرح های سال های گذشته در حوزه کهگیلویه بزرگ که در بودجه سال‌های گذشته بوده اند بپردازیم و جالب توجه است که طرح جدیدی به چشم ندیدیم و اگر طرحی توسط نماینده پیگیری و به بودجه اضافه شده دفتر نماینده با شماره ردیف و اطلاعات میتواند در اختیار رسانه ها قرار دهد.

برخی از این پروژه ها به صورت کلی حذف شدند و برخی نیز با حذف برخی موارد مواجه شدند.به عنوان مثال سد آبریز به کلی حذف شد و آبرسانی به شهرهای چاروسا و دیشموک نیز از پروژه آبرسانی به شهرهای حوزه کهگیلویه بزرگ حذف شده اند.

 اما شرح حذفیات طرح هایی که سالیان گذشته دارای ردیف بودجه بوده‌اند به صورت زیر است:

بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه-امامزاده‌جعفر و میشان -باباکلان- چرام با کد ۱۳۰۳۰۱۶۱۶۵ در بودجه امسال تبدیل به بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه -امامزاده جعفر شد.

پروژه آبرسانی به دهدشت، چرام، لنده، سوق، چاروسا و دیشموک با کد ۱۳۰۷۰۰۲۲۳۶ در بودجه امسال تبدیل به آبرسانی به دهدشت،چرام ،لنده و سوق شد. (آبرسانی به چاروسا و دیشموک حذف شده است)

پروژه احداث و بهسازی مسیر پل بریم -چرام،چاروسا ،دیشموک ،باغملک با کد ۱۳۰۳۰۱۶۳۳۷ به طور کلی از بودجه امسال حذف شده است.

پروژه ساختمان سد صیدون و آبریز با کد پروژه ۱۳۰۷۰۰۳۰۶۴ به ساختمان سد صیدون تبدیل شده است.(سد آبریز به کلی حذف شده است)

پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دهدشت و لنده با کد پروژه ۱۵۰۳۰۰۲۰۸۶ به ایجاد تاسیسات فاضلاب دهدشت تبدیل شده است.(پروژه فاضلاب لنده حذف شده است)

پروژه تعمیرات اساسی ،خرید تجهیزات محوطه سازی و تاسیسات زیربنایی دانشگاه یاسوج-دانشکده صنعت و معدن چرام با کد ۱۸۰۳۰۰۱۲۴۷  به طور کلی حذف شده است.

این حذفیات حاصل پیوند استاندار و نماینده کهگیلویه بزرگ و دستاورد این اتحاد نامیمون است دستاوردی مبارک و رهاوردی بزرگ که ماحصلش پیروزی موحد و تلاش برای ابقای نمایندگی فردی است که طی ۴ سال گذشته یک طرح به بودجه اضافه نکرده و همان طرح‌های اضافه شده را نیز با عدم پیگیری باعث شده حذف شوند.

هر کجا جامعه و فعالان اجتماعی نسبت به عدم پیگیری پروژه ها توسط نماینده معترض  می شدند استاندار به صورت تمام قد به میدان می آمد و با مصاحبه و گفتگو با رسانه ها، و دادن وعده و وعید به صورت ضمنی از موحد حمایت می کرد.

طبق شنیده‌ها از منابع موثق، عدم آشنایی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قوانین و یا محافظه کاری بیش از حد وی، و عدم توجه به نصیحت مشفقان و دلسوزان، باعث شد پروژه سد آبریز کهگیلویه به کلی حذف شود. وی با ارجاع موضوع احداث این سد به شاک (شورای امنیت کشور) اشتباه بزرگی را مرتکب شد. زیرا که خوزستانی‌ها به دلیل تعارض منافعی که ایجاد این سد با منافع مردم آن خطه داشت و به دلیل ذی‌نفوذ بودن در آن شورا، طرح احداث سد آبریز را به دلیل معارضات اجتماعی مخالف امنیت کشور تشخیص دادند و احداث این طرح از دستور کار خارج شد.

اطلاعات این پایگاه خبری بر پایه بودجه منتشره ۱۴۰۳ موجود در سایت های مختلف است و اگر جز این اطلاعاتی است به صورت رسمی و همراه مستندات برای نشر در اختیار ما و دیگر رسانه ها قرار دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 قلی 1403/1/28 14:43:8

    این اتحاد بیش از 30 ساله ایجاد شده ازبدو نمایندگی موحد در شهرستانهای گچساران وکهگیلویه وفرمانداری احمد زاده در گچساران تاکنون.عهد اخوتی است مادام العمر

    پاسخ
  • 2 مهدی 1403/1/28 14:25:9

    اکثر زمین ها مال طولیانی هاست وراک وسوق وبردیانی هاست بویر احمدی ها حداقل زمین کشاورزی را دارند

    پاسخ
  • 3 دیشموک 1403/1/28 13:13:9

    حق مردم کهگیلویه هستش الهی ازین بدتر براشون پیش بیاد

    پاسخ
  • 4 هاشم 1403/1/28 11:55:26

    ما ایل دشمن زیاری با سد آبریز مخالف هستیم چون باعث از بین رفت زمین ها و روستا ها ایل میشود و هرگز نمی گذاریم این سد زده بشه منفعت این سد فقط برای دهدشت و اطراف دهدشت و چرام و بویراحمدی هاست این سد هیچ سودی برای قلعه دختر و قلعه رئیسی و دیشموک نداره

    پاسخ
    • 4 - 1 قلندری رجبی پاسخ به : هاشم 1403/1/29 3:29:14

      تو دشمن زیاری نیستی، اگه بودی میدونستی سد کجا زده میشه. سد جایی هست که هیچ گونه زمین کشاورزی نداره و نفع اصلی به ایل ما میرسه همه زمین های مرتفع ما ابیاری میشه و بحث گردشگری کلی واسه ایل دشمن زیاری سوداوری داره

    • 4 - 2 دهدشت ... پاسخ به : هاشم 1403/1/28 17:39:48

      پاسخ ب هاشم ....تو دشمن زیاری نیستی میخواهی این ایل بزرگ را بدنام کنی ....

    • 4 - 3 ali پاسخ به : هاشم 1403/1/28 14:45:18

      شما اگه عاقل باشی این حرفو نمیزدی

    • 4 - 4 سلطلی پاسخ به : هاشم 1403/1/28 13:14:35

      تو دروغ میگی اصلأ دشمن زیاری نیستی تو یه جیره خوار ومزدور ....... و.....

سایر اخبار
برگزدیدها