یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران خبر داد:


برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان

بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی وهنری با گرامی داشت یاد وخاطره سیدشهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی جلسه هماهنگی در راستای برنامه های کمیته فرهنگی وهنری کنگره ملی شهدا در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار گردید.

برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، فرصتی برای تبیین شخصیت و دیدگاه هنر شناختی شهید آوینی است.

اورنگ نارکی بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل فرهنگی و اجرایی تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه بایستی تمام برنامه‌های هنری را با نگاه تحولی دنبال کنیم، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

نارکی هنر و رسانه را ابزاری اثرگذار در افکار و اندیشه‌ها دانست و عنوان کرد: هنر یک مکتب انسان ساز است و هنر واقعی در واقع رسالت ارتقا روح و رشد تعالی انسان را به عهده دارد

در این نشست هنرمندان رشته های هنرهای نمایشی.هنرهای تجسمی .شعر وادب. نقالی وپرده خوانی وموسیقی با بیان نقطه نظرات آمادگی خودرا جهت تولیدوارائه آثار هنری به منظور استفاده در برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان اعلام داشتند.

لازم به ذکر است این برنامه باهمکاری کانون بسبج هنرمندان شهرستان گچساران برگزار گردید.

گفتنی است هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی از ۲۰ فروردین ماه تا ۲۷ فرودین ماه نامگذاری شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها