یادداشت
گفتگو و گزارش

آیا تاجگردون همه‌ی واقعیت را در مورد بودجه پروژه‌های گچساران و باشت گفت؟!

نامه‌ی تاجگردون به استاندار سبب شد این سایت خبری به مقایسه پروژه‌های گچساران و باشت در دو سال متوالی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بپردازد که شرح تفاوت به صورت زیر است:

آیا تاجگردون همه‌ی واقعیت را در مورد بودجه پروژه‌های گچساران و باشت گفت؟!

اَفتونیوز| نامه‌ی تاجگردون به استاندار سبب شد این سایت خبری به مقایسه پروژه‌های گچساران و باشت در دو سال متوالی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بپردازد که شرح تفاوت به صورت زیر است:

طرح بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه امامزاده‌جعفر و میشان-باباکلان-چرام با کد ۱۳۰۳۰۱۶۱۶۵ به بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه-امامزاده جعفر تغییر یافت‌.

ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر دوگنبدان و باشت با کد ۱۵۰۳۰۰۲۰۸۹ به ایجاد تاسیسات فاضلاب دوگنبدان تغییر یافت.

طرح احداث و بهسازی مسیر پل بریم-چرام، چاروسا، دیشموک، باغملک با کد ۱۳۰۳۰۱۶۳۳۷ به طور کلی حذف شد.

طرح تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات ماشین‌آلات -دانشگاه علوم‌پزشکی-خدمات بهداشت-درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز آموزش سلامت گچساران با کد ۱۸۰۳۰۰۱۳۸۱  به طور کلی حذف شد.

طرح تعمیرات اساسی ،خرید تجهیزات و محوطه سازی زیر بنایی مجتمع دانشگاهی گچساران با ردیف ۱۸۰۳۰۰۱۲۳۷ به طور کلی حذف شد.

احداث بیمارستان جایگزین شهید رجایی گچساران با کد ردیف ۱۶۰۲۰۰۱۰۶۹ به طور کلی حذف با توجه به اینکه اتمام این طرح سال ۱۴۰۲ ذکر شده بود درست است.

طرح تکمیل آبرسانی دشت امامزاده جعفر، خان‌احمد، لیشتر، باشت و دشت‌مور و ساماندهی رودخانه‌های باشت و دیل با کد ۱۳۰۷۰۰۲۲۳۴ در دو سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳  با همین نام در بودجه موجود است و در نامه تاجگردون منتخب مجلس دوازدهم حوزه گچساران و باشت به سنوات گذشته اشاره شده است.

طرح ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی چمشیر با ردیف ۱۳۰۷۰۰۲۱۴۶ در دو سال اخیر با همین نام در بودجه ذکر شده و مورد اشاره تاجگردون به سال‌های قبل باز می‌گردد.

این سایت خبری مقایسه بودجه را در دو سال اخیر یعنی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انجام داده است.

این مقایسه نشان می‌دهد بیشتر هدف تاجگردون این بود که عمق نبودنش را به رخ بکشد نه مقایسه‌ای از دو سال دهد که البته به ظرافت خود سنوات را ذکر کرده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دهدشت 1403/1/29 12:6:30

    درود بر دکتر تاج کردون عزبز

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها