یادداشت
گفتگو و گزارش

خسارت سیل اخیر به کهگیلویه و بویراحمد چقدر بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: وقوع سیل در ابتدای امسال، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد.

خسارت سیل اخیر به کهگیلویه و بویراحمد چقدر بود؟

اَفتونیوز| علی رضا نیک‌روز در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام، اظهار داشت: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.

وی عنوان کرد: چنانچه پیش از وقوع بارش‌ها پیش بینی‌ها، تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه به‌کار گرفته نشده بود قطعا خسارات بیشتری به حوزه های مختلف در استان وارد می‌شد.

نیک‌روز ابراز کرد: استاندار در رابطه با پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش‌ها بر آمادگی همیشگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و همه دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند و با وجود حادثه خیز بودن استان اما توانسته‌ایم در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث اقدام شود.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها باعث کاهش تنش کم آبی و بی آبی در استان می‌شود، تصریح کرد: به لطف پروردگار این بارش ها به لحاظ کشاورزی، تامین آب سدها و زیر زمینی موثر بوده است.

سید عبدالرحمن توفیقیان، فرماندار شهرستان چرام هم گفت: عمده خسارت‌ها ناشی از سیل در چرام به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی، سرآب بندی‌ها و ابنیه فنی، راه‌های روستائی و عشایری است.

حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌های تخریب و یا خسارت دیده استان بررسی و ارزیابی شده است و مورد توجه قرار می‌گیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها