یادداشت
گفتگو و گزارش

در لیگ برتر هندبال کشور؛


سپاهان نوین اصفهان مغلوب فرازبام خائیز دهدشت شد+ تصاویر

تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت از هفته هیجدهم لیگ برتر هندبال کشور سپاهان نوین اصفهان را شکست داد.

سپاهان نوین اصفهان مغلوب فرازبام خائیز دهدشت شد+ تصاویر

اَفتونیوز| از هفته هیجدهم لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت عصر پنجشنبه از تیم سپاهان نوین اصفهان در ورزشگاه اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت پذیرایی کرد.

تیم میزبان که در این بازی از حمایت هواداران خود برخوردار بود توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ تیم قدرتمند سپاهان نوین اصفهان را شکست دهد، فراز بام خاییز دهدشت با کسب این پیروزی به دومین برد خود در لیگ برتر دست یافت.

تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان در رده نهم لیگ برتر و فرازبام در رده دوازدهم قرار دارد.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت برای اولین بار در سال ۹۶ به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد و از سال ۹۷ تا ۱۴۰۲ سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و یک مقام سومی، یک مقام پنجمی و یک ششمی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها