یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون عمرانی استاندار؛


۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از شناسایی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در استان خبر داد و گفت: تاکنون دو مورد رفع و ۳ مورد آشکارسازی شده است.

۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

علی‌محمد روستا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد دو مورد برطرف و ۳ مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.

وی عنوان کرد: با وجود افزایش حجم ترددها، اما با تلاش‌های شبانه روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز امسال افزود: خوشبختانه طبق اعلام پلیس راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: به نحوی که در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوتی هشت مورد و خسارتی ۴۶۴ مورد و هر کدام به ترتیب با ۵۴  و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.  تصادفات جرحی هم با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درصد تغییر جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی درون شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها