یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت یک شهروند


تهمت‌های افتونیوز به سیدابراهیم موحد تمامی ندارد؟

دلیل اینهمه کینه و خصومت افتونیوز نسبت به سید ابراهیم موحد چیست؟

تهمت‌های افتونیوز به سیدابراهیم موحد تمامی ندارد؟

افتونیوز| یادداشت یکی از مخاطبان که در فضای مجازی منتشر شده است.

سال گذشته بود که به دستور محاکم قضایی و نهادهای امنیتی و با پیگیری مسئولین استانداری سایت خبری افتونیوز بدلیل تهمت ، افترا و توهین به مسئولین استان بسته شد اما دیری نپاید که آنان به همان رنگ لعاب و با اسم جدید افتوخبر به فضای سیاسی و رسانه ی استان برگشتند و این بار بیش از گذشته در اقدام به توهین و تهمت نسبت به مسئولین استان از استاندار تا نمایندگان از مدیران کل تا حتی آخرین رده مسئولیتی دولتی یعنی دهیاران هم دریغ نکردند و کوتاهی نداشتند .

هر کسی مانند محمد علی وکیلی روی میز آنان ننشیند و به خواسته های آنان تن ندهد را آنچنان تخریب می کنند و تهمت می زنند که رسانه های معاند فارسی زبان همچون بی بی سی و صدای امریکا بر علیه ایران نمی کند

فرقی نمی کند استاندار باشد یا خادم مدیرعامل سابق گاز باشد.

اینان که خود را مدعی اصلاح طلبی هم می دانند هیچ گونه مشی و سیره اصلاح طلبی را ندارند و به هیچ مسلکی هم پاییند نیستند.

حتی بارهای بار به مردم شریف کهگیلویه بعلت انتخاب سید محمد موحد هم توهین کردند و ناسزا گفتند.

این رسانه که در طول چهار سال اندی گذشته حدود ۴۸۵ مطلب مصداق توهین تهمت و افترا بر علیه سید محمد موحد منتشر کردند ظرف ماه های گذشته که تعدادی فیش حقوقی نامعلوم ، مبهم و نامشخص در فضای مجازی منتشر بود را پیراهن عثمان کردند و و با دستکاری در مبالغ و اعداد و ارقام بنام سید ابراهیم موحد منتشر کردند بطوریکه حتی حاضر به انتشار تکذیبیه شرکت عملیات انتقال گاز منطقه یک کشور مبنی بر جعلی بودن فیش های موصوف نشدند.

اخیرا این سایت پا را فراتر گذاشته مجدد یکی از همان فیش ها را با تیتر جدید و درج رقم دویست میلیون با خودکار در انتهای فیش رسانه ی کرد تا هم مجدد دست به تخریب سید ابراهیم موحد بزند که هیچگاه حاضر به نشستن به پای میز مذاکره باج خواهی آنان نشد هم اقدام به تشویش و تحریک افکار و اذهان عمومی کند.

 تخریب و تهمت زدن و افترا بستن این رسانه به موحد و خانواده ایشان ید طولایی دارد و این مطالب سخفیف هیچ جایگاهی در بین مردم و افکار عمومی کهگیلویه ندارد و مطمئنا کمافی سابق موحد و خانواده ایشان هیچ گونه توجهی به این حواشی نخواهند داشت اما نهادهای قضایی امنیتی و مسئولین متولی مطبوعات استان تا کی باید با این چنین سایت های خبری که جو و فضای سیاسی منطقه را با اخبار کذب و توهین آمیز ملهتب می کنند مماشات کرد. 

ایا طبق قانون مطبوعات و قانون جرائم رایانه ی و قانون مجازات اسلامی با گردانندگان این سایت برخورد نمی شود که چرا اقدام به جعل و دستکاری در فیش های حقوقی افراد می کنند که حریم شخصی انان هست و باعث هتک حیثیت و آبروی آنان می شوند‌.

در پایان از دستگاه های متولی امر استدعا داریم مسئولین سایت مربوطه احضار و از آنان در خصوص دستکاری در فیش حقوقی سید ابراهیم موحد توضیح بخواهند تا درس عبرتی باشد برای همه ی رسانه های استان که در یک فضای پاک نسبت به بررسی مشکلات و انتقاد سازنده از مسئولین اقدام کنند.

با تشکر

از طرف یک شهروند

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 مدعی حق ملت 1403/2/4 10:34:46

    به این قسمت دروغ نویسنده توجه کنید: ((چرا اقدام به جعل و دستکاری در فیش های حقوقی افراد می کنند که حریم شخصی انان هست و باعث هتک حیثیت و آبروی آنان می شوند‌)) به راستی غارت بیت المال بالاتر است و لگد مال کردن خون شهیدان و خوردن حق پابرهنگان یا سرپوش جذاشتن بر فساد یک دفتردار جناب نماینده پوشالی مردم و و نماینده حقیقی پیمانکاران؟

    پاسخ
  • 2 پاچه خوار نباشیم 1403/2/4 10:30:34

    جز تاسف چه باید گفت در پاسخ به نویسنده؟ روز روشن دروغ می گوید! شرکت گاز تکذیب نکرد بلکه تایید کرد که دریافتی سیصد و پنجاه میلیونی داشته و گفته بود که جناب دفتر دار دیپلمه برادر و سناتور کاریکاتوری، وام گرفته نه این که حقوقش این میزان باشد! در ثانی به راستی یک دیپلمه چه کرده است که حقوقش پنجاه تا شصت میلیون باشد که با وام شود سیصد میلیون؟ کار عملیاتی کرده است؟ در همان ایستگاه انتقال گاز هم که چهار سال است حضور ندارد احتمالا پشت میز نشین بوده آن هم با مدرک دیپلم یا زیر آن! چه خدمتی کرده است که شصت میلیون حقوقش باشد؟

    پاسخ
  • 3 سوق،حمیدی 1403/2/3 10:47:12

    ض....... ط... ز... معروف به کچل!!دستمال کشی هم حدی دارد

    پاسخ
  • 4 دستار روستای برد کشکی 1403/2/2 10:54:44

    آقای س.. ض.. ط... ز... یه مطلب هم درباره استخدام خواهر گرامی تون با رانت و با مدرک فوق دیپلم دام پزشکی در بانک تجارت هم بنویسید که چطور یه دام پزشک در بانک استخدام می شود

    پاسخ
  • 5 مسعود 1403/2/2 10:34:35

    کاری به گرایش این رسانه نداریم ، اما حقیقتا تخلف ها و فساد های .... اعم از مالی ، زد و بندهای مالی و سیاسی و .... جای هیچ گونه دفاعی ندارد و هر انسان آزاده ای با هر گرایشی از این همه اجحاف در حق مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ بیزار است ....

    پاسخ
  • 6 ذهدشت 1403/2/2 9:47:47

    اقای شهروند کجات میسوزه یا توچه موحدی ...سایت افتونیوز تنها رسانه ای ک حقابق جامعه را بیان و کارشناسانی مجرب و دلسوز دارد که در غم وشادی مردم شریک هستند ....تو برای دوریال اخرت خوذت را فروختی ....برو بسوز ...کجات بیشتر میسوزه .... درود بر افتو نیوز مردمی

    پاسخ
  • 7 محمد شایانی 1403/2/2 8:30:24

    خب که چه؟ این همه صغرا و کبری چیدین که از چه کسی حمایت کند؟ این جملات سخیف و غیرقابل هضم برای اهالی کهگیلویه که همه چیز را درباره این خانواده معظم و معزز میدانند چه مشکلی را حل میکند؟ کار امثال افتو نیوز کاملا درست ودرجهت اطلاع رسانی است. شما چرا کاسه داغ تر از آش می شوید و از ایشون دفاع میکنید؟ خب، بیا و لطف کن آخرین حکم ایشان را رسانه ای کن. نه اینکه با عوام فریبی همه چیز را درست جلوه دهی. خدا جای حق نشسته و یک روز این مرد بزرگ را بخاطر اینهمه اهمال کاری، پسرفت و بدبخت نگهداشتن مردم کهگیلویه تقاص خواهد گرفت.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها