یادداشت
گفتگو و گزارش

دولت دو استاندار مهم را برکنار کرد؛ زنگ خطر برای «احمدزاده» به صدا درآمد؟

به گفته یک منبع آگاه در وزارت کشور وحیدی وزیر کشور در نظر دارد ترکیب استانداران را تغییر دهد و تعداد زیادی از استان‌ها نیز در صف تغییر و تحولات قرار دارند.

دولت دو استاندار مهم را برکنار کرد؛ زنگ خطر برای «احمدزاده» به صدا درآمد؟

به گزارش اَفتونیوز و به نقل از ایرنا، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون هماهنگی استان‌های وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب و یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش نیز به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور شد.

به گفته یک منبع آگاه در وزارت کشور وحیدی وزیر کشور  در نظر دارد ترکیب استانداران را تغییر دهد و تعداد زیادی از استان‌ها  نیز در صف تغییر و تحولات قرار دارند،

گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که عدم همراهی دو نماینده استان به ویژه شخص تاج گردون از جمله عواملی است که بحث ادامه مدیریت احمدزاده در استان را تقریبا به بن بست رسانده و وزیر کشور با  دستور شخص رئیس جمهور قصد تعامل با نمایندگان را دارد.

لازم به ذکر، یک منبع مطلع و نزدیک به اصول گرایان استان که تاکید داشت نام او فاش نشود در گفت و گو با خبرنگار اَفتونیوز، خبر از نشست مشترک و ویژه چندین چهره شاخص اصولگرا  داد، گفته می شود، محور این نشست درخواست و تقاضا از دولت انقلابی، برای عزل احمدزاده می باشد.

علاوه بر این، نامه هفته اخیر تاج گردون نشانگر ضعف مفرط مدیران رده بالای استان در بحث مجوز های قانونی پروژه  های مهم استان و همچنین ناتوانی در جذب اعتبارات بود، پیش تر نیز،  انتقادات زیادی به نوع و نحوه مدیریت احمدزاده در انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ وارد شده بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 11 نظر

  • 1 علیناز 1403/2/5 18:18:28

    فرماندار ضعیف مارگون به زودی به کلاس درس برمی گردد و شخصی توانمند و انقلابی سکان فرمانداری این شهرستان را بدست خواهد گرفت

    پاسخ
  • 2 مهدی 1403/2/4 23:21:6

    قراره احمد زاده برای یاسوج دریا بسازه

    پاسخ
  • 3 پرستار 1403/2/3 22:13:4

    خداوندا این مملکت را از مسئولین بی خاصیت و به ظاهر متدین نجات بده. واژه انقلابی را امثال احمد زاده در نظر مردم خراب کردند. اگر اینها انقلابی هستند خدا کنه همون اصلاح طلب ها بر کرسی مدیریت باشن چون اگر عملکردی هم نداشته باشن لااقل ادعای انقلابی بدون ندارند.

    پاسخ
  • 4 سپهر 1403/2/3 17:28:24

    من موندم این جمله رو برچه اساس گفتی؟؟؟ **احمدزاده بهترین استاندار ایران هست...** خدایی این جمله رو از کجات درآوردی؟؟؟ بخدا شک میکنه این جمله رو میبینم؛ حدس میزنم احتمالا یا خود احمدزاده این نظر رو اومده نشوته یا اعضای خانوادش یا یکی که دستش زیر ساتورشه..... اوف بر روزگار...که برای حفظ پست و مقام خود،زمانی که احساس غرق شدن میکنیم دهنمون باز میشه

    پاسخ
  • 5 هم استانی 1403/2/3 16:0:14

    ضعیف ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است فقط گریه اش در خاطر مردم مونده به لطف الهی انشاالله نفر سوم است

    پاسخ
    • 5 - 1 زندگی سخت پاسخ به : هم استانی 1403/2/3 17:18:35

      واقعا ک هیچ کاری نکرد

  • 6 تحلیل های دروغین وابکی 1403/2/3 14:16:25

    واقعا خیلی دارین دبستانی صحبت می کنید واز روی حسادت وعقده و سیاسی بازی. احمدزاده بهترین استاندار ایران هست بشدت محبوب شخص ریس جمهور است. بارها از این دروغها گفتین و روسیاهی به زغال ماند بازهم شروع کردین؟؟؟؟ شرم وحیا هم خوب چیزیه

    پاسخ
    • 6 - 1 فردین پاسخ به : تحلیل های دروغین وابکی 1403/2/4 14:33:10

      کاش فقط ناتوانی خودش بود نیروهایی که می‌گذاره نوبرن

    • 6 - 2 علی پاسخ به : تحلیل های دروغین وابکی 1403/2/4 7:47:58

      چاپلوسی ممنوع حتما سدآبریز راافتتاح کرد

    • 6 - 3 پرستار پاسخ به : تحلیل های دروغین وابکی 1403/2/3 22:14:7

      بی شک شما تفاوت واژه بدترین و بهترین را تشخیص نمیدی

    • 6 - 4 شهروند پاسخ به : تحلیل های دروغین وابکی 1403/2/3 16:1:20

      یا پستی بهت داده یا قول پست را

سایر اخبار
برگزدیدها