یادداشت
گفتگو و گزارش

گزارش تحقیقی اَفتونیوز در خصوص یک ادعا؛


افتضاح مدیریتی در جهاد کشاورزی استان/ واقعیت چه اهمیتی دارد آمارسازی کنید!

هفته پیش مقاله ای در انتقاد از مسائل جهاد کشاورزی استان و برخی ابهامات پیرامون شائبه آمار سازی مدیران این سازمان در این پایگاه خبری منتشر شد. یک روز بعد از انتشار این یادداشت، جوابیه ای بحث برانگیز از طریق روابط عمومی جهاد در اختیار رسانه ها قرار گرفت که خود نیز جای بحث دوباره دارد.

افتضاح مدیریتی در جهاد کشاورزی استان/ واقعیت چه اهمیتی دارد آمارسازی کنید!

اَفتونیوز| هفته پیش مقاله ای در انتقاد از مسائل  جهاد کشاورزی استان و برخی ابهامات پیرامون شائبه آمار سازی مدیران این سازمان در این پایگاه خبری منتشر شد.

یک روز بعد از انتشار این یادداشت، جوابیه ای بحث برانگیز از طریق روابط عمومی جهاد در اختیار رسانه ها قرار گرفت که خود نیز جای بحث دوباره دارد.

در بخشی از جوابیه جهاد کشاورزی توضیحاتی در خصوص  خوراک دام و آبزیان  و صحبت از وجود دو کارخانه در این خصوص شده بود  که تحقیقات خبرنگار افتونیوز نشان میدهد، کارخانه ای در استان وجود ندارد و در بهترین حالت ما در استان دو کارگاه داریم که کاملا شخصی و خصوصی اداره می شوند و از اساس ارتباطی به سازمان جهاد کشاورزی ندارند!

علاوه براین، تولید ماهیان سردابی (قزل آلا) در استان در بهترین حالت ۱۰هزار تن میباشد و به نظر میزسد، تولید  ۲۳ هزار تن ماهی قزا الا فقط ادعا بوده و بر اساس آمار عمده خوراک  ماهیان استان از کارخانه فرا دانه شهرکرد بود که در سال ۱۴۰۲ بر اساس آمار ۳ هزار تن خوراک وارد استان شده حال اگر ۲ هزار تن خوراک هم اضافه گردد یعنی ۵ هزار تن خوراک و بر اساس فرمول، یعنی تولید ۶ هزار تن ماهی، ۴ هزار تن هم اضافه کنیم ، عدد نهایی حداقل اکثر به ۱۰ هزار تن میرسد، پس ادعای تولید ماهی ۲۳ هزار تن ماهی قزل  کاملا بی اساس میباشد.

در فرازی از بیانیه جهاد کشاورزی آمده که کارخانه شیر اتابک در دوره مدیریتی معتمدی افتتاح شده که این موضوع نیز خلاف واقع است، در حقیقت این کارخانه پیش از این افتتاح شده بود اما بعد از مدتها تعلل مجدد راه اندازی شد.

در خصوص گلخانه های مورد ادعای مسولان جهاد کشاورزی، تحقیقات خبرنگار افتونیوز نشان می‌دهد در حوزه شهرک های گلخانه ای در استان اتفاق جدیدی رخ نداره و گلخانه های باشت، بهمئی و پا کوه گچساران مربوط به دوره های قبل است و حتی در مورد آخری فرآیند کار تمام نشده و مناقصه واگذاری گلخانه  همچنان برگزار  نشده است.

علاوه براین، پیگیری ها نشان می‌دهد در دو سال گذشته یک  یال تسهیلات گلخانه های احداثی پرداخت نشده  و کلیه سرمایه در گردش مربوط به گلخانه های قدیمی بوده است.

در بخش دیگری از بیانیه جهاد کشاورزی اشاره ای به افتتاح  سد کوهبرد شده اما با سرچ تاریخچه همین پایگاه خبری و سایر رسانه مهم استان متوجه خواهیم شد که سد کوهبرد پیش از معتمدی در دوران مدیریت  الیاس تاج الدینی افتتاح شده اما همچنان بحث کانال کشی آن پایان نیافته و نیازمند اعتبار ویژه ای است.

در بحث اراضی شیب دار، آخرین پولی که وارد استان شده مربوط به سال ۱۴۰۰  است، در این مبلغ ۹ میلیارد اسناد خزانه جهت احداث سامانه آبگیری در بحث اراضی شیب دار بوده است که اقدام به گود زنی شد و کار همچنان ناتمام مانده است، و گود های ایجاد شده به دلیل عدم کشت نهال بلااستفاده باقی مانده و بوسیله باران پر شده است،  علاوه براین گفته می شود پیمانکار مربوطه هم اکنون  شاکی سازمان می باشد.

اما نکته قابل توجه کارنامه ضعیف معتمدی در بحث مرغ تنظیم بازار است که برخلاف ادعاهای پر طمطراق سال ۱۴۰۱،  ۱۳۰۰ تن مرغ در استان توزیع شده بود اما در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۱۲۰ تن رسیده بود.

در خصوص میوه شب عید تا سال ۱۴۰۰  در حدود ۶۰۰ تن میوه در استان توزیع می‌شد اما در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۲ به ترتیب این عدد به ۲۰۰ و ۳۰۰ کاهش پیدا کرده است.

یکی دیگر از ادعاهای سازمان جهاد کشاورزی کارخانه[هربی فارمد گچساران] بود که در طرح نیز در ادوار گذشته و توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره کلنگ زنی شده بود.

در خصوص ادعای  شکسته شدن رکورد تولید در دو سال اخیر، خبرنگار افتونیوز به بررسی این موضوع نیز پرداخت که بررسی ها نشان می‌دهد  خلاف ادعاهای مطرح شده در دولت قبل بر اساس آمار اداره غله ۷۵ هزار تن خرید تضمینی و بالغ بر ۱۲۰۰۰ گندم بذری خرید شد که این رکورد مربوط به دوره های قبل تر است و همچنان پابرجاست،  علاوه بر این حتی گفته می شود سال گذشته کشاورزان مناطق سردسیری نتوانسته اند بذر اصلاح شده تهیه و کشت نمایند.

در خصوص کود های شیمیایی نیز پیگیری ها نشان می‌دهد در سنوات گذشته فقط ۲۹۰۰۰ تن  کود اوره در یک جذب شده اما در سال ۱۴۰۲  کل کود های جذب شده اعم از اوره، فسفات، پتاسیم و حتی شرکت های خصوصی حتی به ۲۷۰۰۰ تن نرسیده و سیر نزولی را تجربه کرده ایم.

در خصوص صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در سنوات گذشته منابع صندوق  از ۱۳ میلیارد تومان به ۲۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و حتی صندوق از حالت استیجاری و اقدام به ساخت ملک شد اما در کمال تاسف در دو سال اخیر، براساس برآورد [شرکت کارای پارس] در این صندوق  افزایش سرمایه ای صورت نپذیرفته بلکه بالغ بر یک میلیارد  و سیصد میلیون تراز این صندوق منفی شده است.

در رابطه با رفاهیات کارکنان جهاد کشاورزی برای اولین بار  در نوروز، هیچ گونه پاداش، عیدی و رفاهی به کارکنان تعلق نگرفت.

در یک جمع بندی بررسی ها نشان می‌دهد، ادعاهای مطرح شده در بیانیه روابط این سازمان، جهشی خاصی در هیچ کدام یک از بخش های جهاد کشاورزی استان مشهود نیست و این جوابیه بیش از پیش شائبه های آمار پراکنی  و روزومه سازی های کاذب را تقویت می کند.

در نهایت  این رسانه توصیه می کند مسولان جهاد کشاورزی استان برای اثبات ادعاهای خود اسناد مربوطه را در اختیار رسانه ها قرار داده تا مورد ارزیابی قرار گیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 98 نظر

  • 1 دبیر اموزش پرورش 1403/2/11 1:40:52

    پاسخ ب سکوت .....خواهشا من بی طرف هستم ...کشاورز هم نبسنم ...ب جهاذ کشاورزی هم نرفتم ....نوشتی اقای معتمدی مقاله نوشته در دانشگاه های بین المللی تزجمه وترجمه میشن ...بعد سه کامنت خواندم که دفاع ازفوق لیسانس و دکترا را خودش ننوشته ...هر نفر میتونه یک کامنت بزازه ...من اموزش پرورشی هستم ...تنقاض دارد ....خواهشا مقاله ها را در اختبار رسانه ها قرار بده تا اطلاع رسانی شود ....ک دکتر واقعا علمی است ..من خودم دفاع کردم فوق جامعه شناسی ....واقع بین باشیم ....خواهشا دکتر معتمدی حتما میخواند چون بر اساس مدارک و بازدید های کارشناسان افتونیوز خبر را در اختبار مردم قرار داده ک اصل دمکراسی است ....ومدیریت ایشان از نظر کشاورزی ک رکن اصلی استان است زیز سوال است ...اگر کامنت طرفذارش دروغ باشد چون فوم خویش یا دوستش است که از ریز کارهاش با خبر است ..باید عذز خواهی و استعفا دهذ .....نظر شخصی من است ...‌باید مرذم هم نطر بدن ......دانشجوی فوق ودکتری ک پابان نامه را خودش ننویسید ب نظر من هنوز همان لیسانس است ...سوادش را ندارد فقط کاغذی را ازش سو استقاده وحقوقش را میکیرد

    پاسخ
  • 2 امین یاری 1403/2/8 20:20:58

    اگراسنادارایه شوندوثابت گرددادعاهای شماناقص یاکذب باشدحتماعلیه نگارنده خصوصانشریه افتونیوزاعلام جرم خواهدشد لذاپیشنهادمیشودبجای دنبال ضعف گشتن هاهم کاری همفکری کنیدتابرناگه افزایش تولید بهروری تحقق پیداکند این پستهاهم ماندگارنیستند

    پاسخ
  • 3 دره لبک دهدشت ‌.. 1403/2/8 9:0:29

    واقعا خنده دار عنایت وسپهر جهان ارا پشت سرهم کامت گذاشتند ... معتمدی دامادتون را مدیر گوشت استان کرد ...در دربار موحد همه نوچه هستید ....سد کوهبرد برو مطالعه وبررسی کن ...نظر کارشناسی خلاف واقع ندهید ......درود بر افتو نیوز پاکدست ...اسم هم میزارید ک معتمدی خوشش بیاد .....اون خوشش میاد که تعربفش بدهید ....

    پاسخ
  • 4 دهدشت 1403/2/8 8:51:27

    پاسخ به شرمت اله گورانی ‌...به به نوچه موخد ...وبرادر موحد ..تو کارت فقط ...... تیم موخد هست افتونیوز پاک ترین رسانه است باکارشناسانی مجرب ودلسوز. ...نسوز .......بیشتز میسوزه ..منفغت طلب ...ووو خحالت بکش سرت سفید است هنوز ......میکنی ...

    پاسخ
  • 5 بی نام 1403/2/8 8:43:54

    ....... با دروغ میچرخد.کسی نیست برایش گریه کند

    پاسخ
  • 6 ملک پور 1403/2/8 8:20:56

    من نه معتمدی رو میشناسم نه تا حالا سر و کاری با جهاد داشتم اما وقتی رسانه معلوم الحالی مثل افتو نیوز این خبر را زده مطمئنم که یکی از بهترین مدیران هست چون ما افتراهای زیادی از افتو نیوز در مورد بزدگان استان دیدیم

    پاسخ
  • 7 شهاب مهتری 1403/2/8 5:5:29

    از اداره ثبت رباط کریم افتضاحتر ه دلالان چکار چاق کنها جولان می‌دهند تاکنون چند بار رییس عوض شده ولی دلال نه بداد مردم برسید

    پاسخ
  • 8 دهدشت 1403/2/7 19:22:50

    ضعیف ترین مدیر دولت رییسی و موحد همین معتمدی قوم گراست ...

    پاسخ
    • 8 - 1 سعادت گ پاسخ به : دهدشت 1403/2/8 14:3:43

      اینکه تو کی هستی که با اسامی مختلفی داری روی قومگرایی دکتر تاکید می کنی بر هیچکس پوشیده نیست همینجور به سوختن ادامه بده ولی خجالت هم خوب چیزیه وقتی دکتر تا الان سر سوزنی قومگرایی را وارد رابطه ی کاریش نکرده اینو همه میدونن تو فقط دنبال عقده ها و حسادتهای قدیمی خودتی

  • 9 منصور 1403/2/7 17:0:50

    بنظر من عملکردش در خیلی زمینه ها از مدیران قبلی بهتر بوده حداقل من که چندین بار برای امور کشاورزی به جهاد شهرستان مراجعه کردم متوجه این موضوع شدم

    پاسخ
  • 10 امانت .‌کهگیلویه 1403/2/7 16:8:4

    بهترین مدیر کلی که استان تا بحال بخود دیده دکتر معتمدیه. هر مسئولی میاد استان و طرحی میخاد افتتاح بشه یک سرش جهاد کشاورزی و دکتر معتمدیه. استان ما تو این چن سال فقط در حوزه کشاورزی پیشرفت داشته تو حوزه طیور تو حوزه شیلات تو حوزه کشاورزی و دامپروری جهش فوق العاده داشتیم.

    پاسخ
  • 11 شاه مراد مردانی 1403/2/7 15:17:58

    من ۱۳ ساله کشاورزی میکنم و سر و کارم با جهاد کشاورزیه انصافا مدیری توانمندتر از آقای معتمدی ندیدم در این چند سال..هم از نظر اهمیت دادن به مشکل کشاورزا و هم پیگیری

    پاسخ
  • 12 سلیمان اصغری 1403/2/7 13:42:1

    سلام وقت بخیر.میشه بفرمایید دارید کدام استان را تخریب می کنید .شما مطالبه گرید یا مدعی العموم .پس وظایف دستگاههای نظارتی کجاست شما که مدافع کشاورز وبخش کشاورزی هستین بفرمایید سهم این بخش از اعتبارات ملی واستانی چقدراست .ودولت چقدر به بخش کشاورزی بها داده است تا کارمندای دولت هم بتونن نقش آفرینی کتند

    پاسخ
  • 13 دهدشتی ساکن یاسوج ... 1403/2/7 13:11:36

    پاسخ به خیدری چرام ....داریوشی گچساران ..علی مارکون ‌‌.مسغود جهانی یوسف پالای ..سام ..محمد ...اشکاند....شایان رستکاری..محمد معصوم زاده ...سعید خرم ...شهرام رستاک ..سبحان پیراسته ‌‌...من اولین بار است زیر کامت ها را خواندم ...کار یک نفر است یا زنگ‌ردن قوم خویش هاش که کامنت بزارن ....افتونیوز یکی را پاک دست ترین رسلنه های استان است والا نه میشناسم نه ارتباط دارم ..ولی حقابق جامعه را بیان میکند ...در کامنتی از جهاد کشاورزی استان خواندم معتمدی پایان نامه های فوق لیسانس ودکترا را خودش ننوشته ... این رسانه پاک دست تمام واقعیت ادارات را بیان میکنه ...تربیت بدنی ورزش پول برگست خورد ...همش مدیران ضعیف ...اقای معتمدی تا کی اقوامانت را وادار کنی کامنت بزارن ‌....درود بر افتو نیوز

    پاسخ
    • 13 - 1 سکوت پاسخ به : دهدشتی ساکن یاسوج ... 1403/2/8 13:59:58

      اگه اطلاع نداری بدون که دکتر معتمدی مقاله ی بین المللی نوشته که در دو کشور یه زبانهای مختلف چاپ و تکثیر شده بقیه ی ادعات هم مثل همین موضوع بی پایه و کذبه پس اول تحقیق کن بعد چرت بنویس 🤣

  • 14 شرمت الله گورانی 1403/2/7 12:57:49

    مطالب افتو تخریب را باور نفرمایید دکتر معتمدی از مدیران برتر استانی وکشوری است

    پاسخ
  • 15 قاسم پور سیسخت 1403/2/7 12:48:28

    دکتر معتمدی یکی از باسوادترین مدیرانی است که تا کنون کارهای عمرانی و زیرساخت های زیادی رو فراهم کرده..اوج بی انصافیه که کسانی که هیچ،گونه تخصص و اطلاعاتی در این زمینه ها ندارند اظهار نظر میکنند

    پاسخ
  • 16 سیدهادی پرهیزگاری 1403/2/7 12:35:13

    مهندس معتمدی : مدیری توانمند،. اخلاق‌مدار، بابرنامه، بشاش وبالیاقت هست تاکنون بهترین مدیری ست که موحد معرفی کرد هیچ انسانی بدون ایراد نیست اما مهندس معتمدی در انجام امور محوله هیچگونه کاهلی نداشت اگر ایرادی داشته باشد براساسِ سیاسی کاری های نمایندگان استان هست که بجای تقویت کارآمدی سهم خواهی را سرلوحه کار خود قرار دادند

    پاسخ
  • 17 جمشید 1403/2/7 10:49:6

    با سلام کلهم استانها ویرانه شدن بخاطر مدیریت بیسواد استان کردستان شهرستان سقز چندتا شرکت اومدن گلخانه بدوته مجوز زدن با هماهنگیه جهاد شهرستان و استان و کسی هم پیگیر نیست چون پوله خوبی براشون خرج کردن رفتم حراست بازرسی و حراست استانداری هم جواب نگرفتم ؟! ۱۴۰هکتار زمین رو تخریب و تصرف کردن هیچ مسئولی جوابگو نیست ؟" تو این کشور فقط بحث دکتر نیست هر اداره امثاله دکتر زیاده و یه احترامه خاسی هم دارن

    پاسخ
  • 18 شمس 1403/2/7 9:57:16

    اینهمه از استان نوشتی برادر اصلا کدام استان؟

    پاسخ
  • 19 ناصر پادرگانی 1403/2/7 8:40:33

    احتمالا هفته پیش خبر زدی که شاید بتونی از جهاد هم باج بگیری ولی دیدی دکتر معتمدی باج به کسی نمی ده شروع کردی به آمار غلط دادن و دورغ گفتن بسوزید هر کسی که دنبال رشوه هست 😆😆😆😆

    پاسخ
  • 20 منتقد 1403/2/7 7:59:43

    وزارت جهادکشاورزی در همه زمینه ها ضد و نقیض است بخصوص در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان استانی و وزارتی کیه که رسیدگی کنه

    پاسخ
  • 21 روستایی 1403/2/7 7:30:36

    جااد کشاورزی استان بی مصرف ترین سازمان استان است چون هیچ وقت کار هیچ کس را راه نمی اندازند و کارمندان و حتی مدیر هیچ وقت نیستند و از راه های دور استان به انجا میروی و میگویند الکی امده ای

    پاسخ
  • 22 سید مسعود دهدشت 1403/2/7 7:23:51

    با سلام افراط و تفریط در هر زمینه ای خوب نیست.قطعاً هر مسئولی نقاط قوت و ضعفی داره و اینطور نیست که صفر یا صد باشه.جناب معتمدی هم از این امر مستثنی نیست.کلاً رسالت رسانه کینه توزی نیست آگاهی بخشیست .نگاه تک سویه درست نیست. و شمایی که نوشتید ناسزا افترا و بی حرمتی منتشر نخواهد شد خودتون بیشتر از همه اونایی که کامنت میزارن این کارو می کنید.کمی انصاف و شرافت بد نیست.

    پاسخ
  • 23 سید عنایت اله جهان آرا 1403/2/7 4:25:10

    سلام و عرض ادب در راستای مطلبی که این رسانه محترم نوشتن در خصوص موردی که فرموده سد کوهبرد قبل از زمان مسئولیت اقای دکتر معتمدی افتتاح شده خدمتتون عرض کنم این مورد رو من خودم پارسال توی افتتاحیه فاز اولش حضور داشتم که با حضور یکی از مسئولین کشوری افتتاح شد و برای ابیاری پایین دست سد اعتباری هم پیش بینی کردن لذا انتظار داریم بدون از ایجاد حاشیه و تشویش اذهان عمومی که نهایتا تخریب و یا تضعیف هر مسئولی رو در استان در پی داشته خودداری بشه و نقدهامون در راستای اصلاح و هرچه بهتر شدن عملکرد مسئولین باشه

    پاسخ
  • 24 سپهر 1403/2/7 3:49:53

    با عرض سلام امیدوارم همانطور که مدیر جهادی و پرتلاش رو خطاب به کذب گویی قرار دادید با مستندات مطالبتان را بیان میکردید و حرفهای بدون پشتوانه را در فضای رسانه اینگونه یکطرفه و مغرضانه بیان نمیکردید. دکتر معتمدی از مدیران باسواد و دلسوز هستند که همیشه بدون غرض و هدف خاصی در حال خدمت می باشند قطعا آمار و اعداد و عملکرد ایشون در این چندسال بیانگر فعالیتهای روز افزون و به سمت پیشرفت میباشد . انشاالله که مابقی مدیران از ایشون الگوبرداری کنند و برای استان دستاورد بهینه ای داشته باشند تا بتوان بقیه ارگان ها را هم تحسین کرد. از خبرنگار محترم افتوخبر هم تقاضا داریم مطالبه گر حقیقی باشد و بیشتر کمک کار مدیران باشند تا تخریبگر مدیران فعال و پرتلاش در آخر عرض کنم تا کنون در هیچ اداره و ارگانی مدیریتی مثل ایشان ندیدیم که اینگونه در مدت کوتاهی کارنامه درخشانی داشته باشد.

    پاسخ
  • 25 ریزبین 1403/2/7 2:52:7

    اینهایی که در حمایت از معتمدی کامنت گذاشتند و احتمالا کار یک نفر باشه حداقل بین کامنتهات یه چند دقیقه وقت میذاشتی بگذره نه اینکه پشت سر هم کامنت بذاری در تعریف و تمجید از معتمدی... به ساعت کامنتها توجه کنید تا متوجه بشید هههههه

    پاسخ
    • 25 - 1 سفار پاسخ به : ریزبین 1403/2/7 9:43:56

      هرکس فقط یه بار میتونه نظر بده

    • 25 - 2 بزمه پاسخ به : ریزبین 1403/2/7 6:30:3

      اینقدری که گفتین هم جهاد کشاورزی بد نبود دستاوردهای خوبی هم داشته انصاف داشته باشیم

    • 25 - 3 یوسف پالای پاسخ به : ریزبین 1403/2/7 6:26:0

      خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی؟😅مگه میشه بیشتر از یه بار نظر نوشت؟

  • 26 حیدری از چرام 1403/2/7 2:19:53

    میشه گفت دکتر معتمدی مدیر جهاد کشاورزی جز ده تا دانشمند برتر کشور در رشته تخصصی خودشون میباشند چرا اینقدر مغرضانه در موردش قضاوت میشه

    پاسخ
  • 27 داریوش از گجساران 1403/2/7 2:16:13

    به جرات میشه گفت دکتر معتمدی یکی از باسوادترین و تخصصی ترین مدیرانی هست که در پست تخصصی خودش نگاشته شده بایید مغرضانه قضاوت نکنیم

    پاسخ
  • 28 علی از مارگون 1403/2/7 2:5:25

    این رسانه ماهیتش برا همه مشخصه خبر کذب واقعا اگه جهاد کشاورزی هم مثل بقیه جیباتو پر پول میکرد بازم اینجور خبر میزدی

    پاسخ
  • 29 مسعود جهانی 1403/2/7 0:51:43

    دلم ایخو بدونم و چه ایسوزی که ایطوری نوشتی مشخصه مهلی دلت پره🤣 دکتر معتمدی مدیرکل اداره ی ایمایه و ما هم خیلی وش راضییم فقط نونم تو چه خصومت شخصی باهاشون داشتی که از اینهمه کار خوبی که انجام دا چشم پوشی کردی و اینهمه آمار غلط دادی بیرون حتما جهاد کشاورزی سی اطلاعاتی که ایدا بیرون سند داشت ولی یند گپل تو کو؟!

    پاسخ
  • 30 سام 1403/2/7 0:49:1

    شما مدارک بذار چرا این اراجیف رو می نویسید سرتون تو کدوم آخور هست همه رسانه بی اصالت شماا رو مشناسن وقتی دیدی از دکتر معتمدی آبی برات گرم نمیشه و دکتر معتمدی باج به شغال نمی دهد شروع کردی به تخریب واقعا تاسف دارد این رفتار

    پاسخ
  • 31 محمد 1403/2/7 0:46:38

    التماس تفکر افتونیوز چرا به دروغ مطلب میذاری دکتر معتمدی هم باسواد هست هم نیروی جوان و جهادی است چرا مغرضانه و بدون تحقیق مطلب میذارید

    پاسخ
  • 32 یوسف پالای 1403/2/7 0:44:42

    مگه ممکنه مدیر کل جهاد کشاورزی که سازمانی با اینهمه وسعت و نیرو زیر دستشه و از بالا زیر ذره بین هست اینهمه آمار رو دروغ بگه و تازه مدیر کل نکونه هم بشه! ؟بچه ی بیسواد هم اینو بخونه مشخصه که از روی غرض و فقط به خاطر تخریب اینو نوشتین زشته این کارا ب خدا خجالت بکشین

    پاسخ
  • 33 اشکان 1403/2/7 0:42:26

    چقدر تاسف برانگیز هست که رسانه ها اینقدر از رسالتشان دور شدند و هر کس که به آن ها باج ندهد بی رحمانه و به دروغ او را ضعیف می خوانند و از نظر خودشان قصد حذف کردن اشخاص را دارند افتو نیوز کاش در مورد دکتر معتمدی یه تحقیق کوچک می کردی و بعد اینطور مطلب می نوشتی همه می دانند دکتر معتمدی در حد مقام وزارت هستند نه این پست های کوچک استانی و ما به جای حمایت از نخبه هایمان با تمام توان سعی در خورد کردن آن ها داریم آن هم به دروغ

    پاسخ
  • 34 شایان رستگاری 1403/2/7 0:40:37

    والا تاجایی که من دکتر رو میشناسم هم خودش خیلی پاکدسته و هم پدر بزرگوارشون سراسر این متن نشون میده که غرضی در کار بوده نه انتقاد چون از حق نگذریم سواد و توانمندی دکتر بر همه ی کسانی که نمی خوان چشمشون رو به روی واقعیت ببندن پوشیده نیست

    پاسخ
  • 35 محمد معصوم زاده 1403/2/7 0:30:41

    شما با چه مدرکی این اخبار کذب رو انتشار میدین و ذهنیت مردم رو نسبت به اشخاص محترم و کاردرست و نخبه ای مثل دکتر معتمدی خراب می کنید ...از کسی نمی ترسید حداقل از خدا بترسید

    پاسخ
  • 36 سعید خرم 1403/2/7 0:28:20

    من بعنوان یک کشاورز از عملکرد مدیر کل جهادکشاورزی رازی هستم خیلی دلسوز است و چند بار که مشکلاتم را بهشون می رسوندم خودشون میومدن از نزدیک بررسی می کرد و کمکم می‌کرد

    پاسخ
  • 37 رضا از شیراز 1403/2/7 0:28:4

    دوستان موقعه نوشتن متن سعی کنیم واقعیت رو بیان کنید نه از روی کینه و البته شماره برا من شما مشخص نیست کی هستیم که نظر میدیم ولی اونایی که باید ببینن شمارها رو میدونن کیا هستیم

    پاسخ
  • 38 سحر آرام 1403/2/7 0:25:39

    جهادکشاورزی عملکرد خیلی خوبی داره

    پاسخ
  • 39 شهرام رستاک 1403/2/7 0:24:40

    اتفاقا دکتر معتمدی یکی از بهترین و باسوادترین مدیرانی است که تا حالا دیدم الکی جوسازی نکنید

    پاسخ
  • 40 سپیده از یاسوج 1403/2/7 0:24:5

    احساس میکنم واقعا یه عده غرض شخصی دارن مگه میشه مدیر نمونه استانی بشی ولی عملکردت واقعیت نداشته باشه التماس تفکر برا بعضی دوستان

    پاسخ
  • 41 سبحان پیراسته 1403/2/7 0:23:7

    این متن نهایت بی انصافی ست و هیچ کدام از مواردی که ذکر شده درست نیست دکتر معتمدی انسانی پاکدست و توانمند هست که در دوره ی مدیریتش توانسته دوبار لوح تقدیر مدیر کل نمونه را از وزیر جهاد کشاورزی به خاطر پیگیری ها و مدیریت پاک و قوی بگیره نوشتن این متن کاری نداره ولی افترا و تخریب یه انسان درست به خاطر عقده های خودتون و بدون سند و مدرک چیزی جز حق الناس نیست

    پاسخ
  • 42 یاسوج 1403/2/7 0:16:42

    در عجبم چرا یه عده آدم خرابکار همیشه دنبال تخریبن چه سودی داره براتون چرا حقیقت رو نمیگید الحق که جهاد کشاورزی یکی از بهترین و کارامدترین و باسواد ترین نیروی تخصصی رو داره در پست مدیریت درود بر دکتر معتمدی رئیس سازمان جهادکشاورزی مدیر برتر استان

    پاسخ
  • 43 سجاد علوی 1403/2/7 0:10:35

    بهتر نیست اول خودت برای این تخریب‌های مغرضانه ت مستند بزاری ؟!!!

    پاسخ
  • 44 ناشناس از سروک 1403/2/6 23:53:13

    انصاف واقعا خوب چیزیه باییم به ناحق زحمات و تلاش سازمان جهاد کشاورزی رو نادیده نگیریم

    پاسخ
  • 45 کشاورز 1403/2/6 23:45:54

    در همه استانها همین قصور هست هدف دلسردی کشاورزان ونابودی کشاورزی است. و نامردی در نرخ واقعی خرید تضمینی محصولات کشاورزی گویای این واقعیت است

    پاسخ
  • 46 سپیده 1403/2/6 19:52:30

    .......ترین مدیر عامل که تا الان این سازمان بخودش دیده.

    پاسخ
    • 46 - 1 نقی پاسخ به : سپیده 1403/2/7 0:32:49

      بهترین رئیس سازمانی که تا حالا امده جناب دکتر معتمدی هستن

  • 47 علی محمدی ،کشاورز زاده 1403/2/6 18:51:32

    هیچ احتیاجی به جهاد کشاورزی نداریم، به حضرت عباس تعطیلش کنید. راحت بشیم.

    پاسخ
  • 48 صابری 1403/2/6 17:56:48

    ناکارامدی یکطرف آمار دروغ و دروغگویی به مردم در روز روشن یه طرف دیگه. اقای منتخب مردم در مجلس، جناب استاندار محترم! والله در استان قحط الرجال نیست تا کشاورزی استان تماما به ورطه نابودی نیوفتاده این آقای مدیر ناکارامد رو عزل کنین.

    پاسخ
  • 49 بهمن گوروی 1403/2/6 16:20:10

    مایه‌ریس خوب‌‌داشتیم‌درخدمات‌کشاورزی‌شمس آباددزفول اونم نزاشتن بمونه.فوری‌‌انتقالی‌دادن‌بش‌چون‌وافعن‌به‌دردکشاورزان‌نی‌رسبدجناب‌آقای‌مهندس‌کرمی‌‌ممنونیم‌ازما

    پاسخ
  • 50 بهمن‌گوروی‌ازخوزستان‌دزفول‌‌خدمات‌کشاورزی‌شمس‌آباد 1403/2/6 16:14:25

    آیاکوداوره‌رابایدبعدازبرداشت‌دادالبته‌اگه‌بدن‌من‌هنوزکوداوره‌سرک‌نگرفتم‌‌چراکودبه‌خدمات‌کشاورزی‌شمس‌آبادنمیدین‌‌چراالان‌که‌موقه‌برداشت‌هست‌هنوزکودسرک‌ندادن.چراکوداوره‌گران‌شد.

    پاسخ
  • 51 بهمن گوروی 1403/2/6 16:8:33

    ۱۵هکتارگندم‌کاشتم هنوزیک‌دانه‌کودسرک‌نگرفتم‌.آیاواقعن‌حق‌گندمکاران‌اینه.ماشالابه‌این‌مدیریت‌

    پاسخ
  • 52 بهمن گوروی 1403/2/6 16:6:36

    می‌خوام بدونم چراکودگندم‌به‌موقه‌نمیدن.چراکوداوره‌از۱۶۰هزارتومان‌به‌۱۹۵هزارتومان‌‌شدچی‌گران‌شدگندم‌گران‌شد.درمن‌این‌خدمات‌کشاورزی‌که‌چندین‌کارمندبیکاردارن‌‌دراداره‌پشه‌میپرونن‌‌بجزدرسال‌اه‌بدن‌یه‌کودبی‌موقه‌.مثل‌الان‌که‌بنده‌دارم‌برداشت‌میکنم‌اماهنوزکودسرک‌نگرفتم‌.بابایک‌نفربرای‌کوددهی‌کشاورزان‌کافیه‌اونم‌سالی‌یکباربقیه‌بیکار

    پاسخ
  • 53 حسن اشرف گنجوئی 1403/2/6 9:48:5

    باز سیلاب پایگاه خبری آبتاب <a target='_blank' href='https://www.abtaab.ir/?s=%D8%A8%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%A8'>https://www.abtaab.ir/?s=%D8%A8%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%A8</a> 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 🥀مطالعات صحرائی انجام شده از مادر چاه و بخش تران(زهکوم)قنوات، قابلیت احیاء و بازسازی آنها را در سال جهش تولید با مشارکت مردمی تائیدمینماید.🥀 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @qanat_kerman تاسیس آذر ماه ۱۴۰۱

    پاسخ
  • 54 داود 1403/2/6 9:26:29

    برای خواننده مشخص نیست جهادکشاورزی کدام استان است ؟

    پاسخ
  • 55 محمدی .‌ 1403/2/6 9:16:6

    درود بر شما برونش به سمت واقعیت.

    پاسخ
  • 56 شهروند 1403/2/6 6:59:20

    دروغ پشت دروغ تحویل ملت دادن چه سودی دارد؟

    پاسخ
  • 57 رتبه برتر کشور 1403/2/6 2:45:21

    در فسادشون همین بس ، که من سوم کشور شدم تو رشته کشاورزی ، دوره های مدیریت ، تجارتی و ... الان تو خونه بیکارم و هیچکس رسیدگی نمیکنه

    پاسخ
  • 58 بیچاره از دست شما 1403/2/6 1:27:0

    همه مسولین با امار وضع مردم را خوب نشان میدهند درصورتی که مردم در حال بدی قرار دارند

    پاسخ
  • 59 تقی رستگار 1403/2/6 1:10:52

    جناب آقای دکتر معتمدی عزیز از حضرتعالی که از کارشناسی تا کارشناس مسئولی و نهایتا به مدیرکلی جهاد کشاورزی منصوب شده اید با آن تجربه من به نمایندگی حدود ۲۵۰ باغدار ابنهر کاکان با مقدار ۸۴ هکتار باغ در توپوگرافی منطقه کوهستانی انتظار یک بازدید ورفع مشکلات جاده ای در دست رس و کمک داریم

    پاسخ
  • 60 ناشناس 1403/2/6 0:15:37

    اگه تمام مردم استان تونستن از زیر زبان مسولیین مستند حرف بشنوند که چقدر کود شیمیایی اومده توی بهمیی و با سند بگن به چه افرادی و به چه تعداد کیسه داده اند اونوقت میتوان به فساد زدایی در کشور اعتقاد پیدا کرد البته مستند از تعداد به هر نفر فرم بنویسن بزارن در برد و تابلو اعلانات

    پاسخ
  • 61 حجتالاه حیدری 1403/2/5 23:36:52

    سلام جهاد فارس امورارآضی باتبانی با زمین خوران واگذا ری های ِلغو شده ازسوی هییت هفت نفره راسند سازی میکند وبفروش میرساند کلیه مستندات وشواهد وحقایق موجود است اما متعصفانه عده ای دارای نفوذ ومقامند که مانع رسوا شدن وروشن گردیدن حقایقند

    پاسخ
  • 62 ناشناس 1403/2/5 22:6:12

    آقا چه کار این مسیولیین بیچاره دارید اینا گناهی ندارند چون اولا نطفه شان با لقمه حرام بسته شده دومآ مسیولین و مجلسی ها ما ذاتآ حرف راست بلد نیستند

    پاسخ
  • 63 رضا جانی پور ..پرورش دهنده ماهی بخش شیلات 1403/2/5 21:53:27

    باسلام.ببخشید بدون مقدمه عرض کنم.(م) یکی از ضعیفترین وناکارآمد ترین مدیری هست که تا الان به منصب جهاد کشاورزی منصوب شده.کار از اسارش معلومه.کسی که عرضه ندارد خوش جم جور کنه برا مدیریت به چه درد میخوره..خواهشاً شما خبرنگاران اگر راست میگید بیایید از پرورش دهنده های ماهی واقعیت پیگیر شوید.همه آمار این آقا دروغ محض.کل سرمایه بخش شیلات ما .درآمدش می‌ره توجیب شهر کردی ها.شرکت فرادانه یکیش هست.بروید تحقیق کنید..اول بحث سیل۱۴۰۲و۱۴۰۱.این آقا به کدوم پرورش دهنده تسهیلات داده.کدوم تولید کننده را دستشو گرفته.از زمین بلندش کرده..به قولا سالها پی درپی سال حمایت از تولیده کو کجا.....داد بیداد.از بی عدالتی...

    پاسخ
  • 64 ابراهیم‌یادگاری 1403/2/5 20:7:6

    مدیریت‌بن‌معرکس

    پاسخ
  • 65 ابراهیم‌یادگاری 1403/2/5 20:5:27

    سلام‌یادگاریم‌کشاورز‌روستای‌ازادگان‌ده‌سال‌هست‌نتونستم‌سهمیه‌کود‌شیمیایم‌رابگیرم‌‌مدیریت‌شهرستان‌بن‌که‌دیگه‌واقعا‌معرکس

    پاسخ
  • 66 کشاورز از استان فارس 1403/2/5 19:32:26

    البته برادر این امار وارقام های الکی تازگی ندارد در اکثر دستگاه ها مد شده وای در وزارت جهاد کساورزی خیلی بیشتر است اگر این امار ها را ندهند که زود جابجا میشند وپست بالاتری میگیرند

    پاسخ
  • 67 دهدشتی مقیم یاسوج 1403/2/5 10:36:24

    جواب کریمی پور ....تو نوچه موحد هستی ...پاک دست ترین رسانه ...افتو نیوز ..ک حقیقت را بیان میکند ...برو بسوز ...خودت اهل پول گرفتن ورانت هستی تهمت میزنی ...کریمی پور ....دقیقنا کجات میسوزه........ بفرستم خدمتت خائن

    پاسخ
  • 68 راک دهدشت ‌‌ 1403/2/5 10:31:52

    پاسخ ب جواد پور ......چقدر گرفتی حمابت کتی ....جیره خوار ...شما نمیراربذ اوضاع مملکت خوب بشه .اقای معتمدی ضعیف تزین مدبر استان ...طبل توخالی ....مدبری است فثط دنیال کار شخصی ...کجا پول اورد زمین ابی کلاچو خرید ...اب دشت مازه. را داد ب برادر خانمش اون هم اب فروشی ....همش ب فکز خانواده خودش وبس...درود بر افتونیوز ...ک حقابق را ب گوش مردم میرساند

    پاسخ
  • 69 دهدشت 1403/2/5 10:25:56

    جواب کریمی نسب ....افتونیوز پاک ترین رسانه استان است ....پاک دست ترین کارشناسان در حوزه رسانه خدمت میکنند ...چند گرفتی ک تهمت بزنی به سایت افتونیوز مردم دار ...نسوز. دقیقنا کجات میسوزه ....معتمدی چقدر بهت داذ .....اپن چاپلوسی استانذار را میکنه تو ...... معتمدی ...برو بمیر

    پاسخ
  • 70 عدالت گم شده. 1403/2/5 9:45:47

    تاکنون جهاد کشاورزی استان و مخصوصا ادارات جهاد کشاورزی شهرستانها و بویژه جهاد کشاورزی شهرستان....؟دراین دوره وتا این اندازه وبه این شدت و آشکاری در آمارسازیهای دروغین لیست های کذب اقدام نکردند. البته طبیعی است که چنین باشد،زیرا مدیران شهرستانی که سهم مدیریتی نمایندگان شهرستانهای تابعه می باشند باید آمارسازی دروغین کنند تا مدیران بالا دستی از آنها راضی باشند و بتوانند رضایت رسانه های محلی و اجیر شده رابدست بیاورند و مردم هم نتوانند از حق خود دفاع کنند و همیشه محکومان آمارسازیهای دروغین، همین مردم مظلوم کشاورز و باغدار و آبزی پرور و دامدارند.سیاستهای جهاد کشاورزی استان و ادارات کشاورزی همسوی شهرستانها هرگز در راستای استعانت و امداد مردم نبود بلکه همیشه جلب رضایت مدیران بالا دستی بوده. امسال هم تسهیلاتی کشوری به باغداران وکشاورزان اختصاص یافت واستان ماهم سهمی از این تسهیلات داشت اما شور بختانه تقسیم و تعمیم این تسهیلات در پستوهای سیاست زده اکثرا به کسانی اختصاص یافت که نه باغی داشتند و نه کشاورزی و نه دامپروری و باغداران وکشاورزان واقعی سهمی از این تسهیلات نصیب انها نشد وقتی به لیست مشمولان تسهیلات نگاه می کنی اسم کسانی را می بینی که یا همسویان سیاسی مدیران وامدارنمایندگان هستند و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها باید به هر قیمتی سبد رای نماینده شان را بالا ببرند و این تسهیلات باید به کسانی داده شود که سفارش مدیرشهرستانی برای حضور در صندوق رای اختصاصی مدیر وامدار را قبول کنند تا قول تسهیلات کشاورزی بگیرند.نیاز هم نیست که باغدار باشی یا کشاورز یا دامدار،فقط نیاز است رای دهنده صادق القولی باشی وآمارصندوق اختصاص یافته به مدیر شهرستانی را به نام نماینده مدیر بالا ببری. جناب مدیر کل محترم!!! زیر چتر مدیریتی شما،مدیران شهرستانی و کار گروه کشاورزی و باغداری حق باغداران وکشاورزان واقعی را به اقوام ،بستگان و همتباران سیاسی بخشیدند و لیست کردند و شما هم موافقت کردید و بدون مطالعه امضاکردیدو فراموش شدگان واقعی طرحهای باغداری و کشاورزی را از حق قانونی خود محروم کردید.اگر اعتقاد به خدا ومعاد داشته باشید باید بدانید که حق به حق دار نرسید و شما بدهکار باغداران وکشاورزان مستحقی هستید که در سایه چتر مدیریتی شما حق شان بوسیله مدیران شهرستانی شما به تاراج رفت.

    پاسخ
  • 71 صادق آفتابگردفومنی 1403/2/5 9:26:51

    درود کلا جهاد کشاورزی با طرحهای کشاورزی که ارز آور هستند مشکل دارد مثل جهاد کشاورزی استان گیلان نداشتن آگاهی در زمینه شغل‌های کشاورزی که می‌شود از زمین کشاورزی به عنوان گلخانه استفاده کرد و حتی به نفع اقتصاد کشور است باند ورانت بازی بیداد میکنه اهمیتی به قوانین نمیدن خود مختار عمل می‌کنند یکسال خود من میخوام گلخانه هیدرو پنیک بزنم من اسیر کردن پاس کاری می‌کنند یعنی خر تو خر کامل همایت نمیکنند همه را نا امید و دل زده می‌کنند حمایتی از سرمایه گذاران در زمینه کشاورزی گلخانه ای نمیکنند

    پاسخ
  • 72 کشاورز 1403/2/5 8:36:37

    درود بر شما خیلی خوب نوشتی فقط باند بازی و خطی کار کردن بلند

    پاسخ
  • 73 مهران 1403/2/5 6:51:10

    باسلام و عرض ادب. لطفا این را هم اضافه کنید که حدود ۶سال پیش زمین‌های تنگ انگشترک خیراباد در شهرستان گچساران توسط مجموعه محترم مدیریت منابع آب و صرف هزینه هنگفتی به طور کامل لوله گذاری و سیستم آبیاری بارانی اجرا گردید. اما بعد از ۶سال نصب انشعاب اصلی و تزریق آب به این شبکه که از وظایف سازمان جهاد کشاورزی میباشد تاکنون انجام نگردیده و کسی هم پاسخگو نیست. کشاورزان خود اقدام به نصب شبکه های موقت کرده ک گاها باعث اختلافات و درگیری‌هایی بین کشاورزان در منطقه می‌گردد...

    پاسخ
  • 74 مطالبه گر 1403/2/5 6:49:54

    متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی از زمان حضور معتمدی پور از اهداف خودش که همانا تولید غذای سالم و کافی میباشد فاصله گرفته و ایشان جز شعار هیچ برنامه ای نداشته و هیچ اقدام مثبتی جهت رونق بخش کشاورزی نتوانست انجام دهد ایشان فقط با نزدیک کردن خودش به ا ستاندار و معاون اقتصادی سعی در ابقا خود نموده و فقط با حرف خودش را نگه داشته ما کارکنان جهاد کشاورزی از عملکرد ایشان به شدت ناراضی میباشیم

    پاسخ
  • 75 علی 1403/2/5 6:11:21

    جهاد کشاورزی استان!!؟؟؟ جالبه، خواننده از کجا بدونه منطورتون کدوم استانه؟

    پاسخ
  • 76 ناشناس 1403/2/5 5:14:47

    حداقل بگویید کدام استان ،فقط جهاد استان ،جهاد استان !!!!!!

    پاسخ
  • 77 امید فولادیان 1403/2/5 2:30:51

    باسلام من مرغدار هستم از استان مازندران. تشکر از خبرنگار شما بابت شهامت و پیگیری اش این روزها دردستگاه عریض و طویل جهاد کشاورزی سو مدیریت موج میزند و اقایان جهاد بجای حمایت در حق تولیدکننده خصوصا مرغدارها اجهاف میکنند و بسیار هدفمند برای ۱ عده خاص رانت بوجود میاورند. امیدوارم رسانه شما یا همکاران شما در مازندران هم پیگیراین موضوعات بشوند قطعا حضور رسانه باعث فرار مفسدین اقتصادی میشود. مجدد تشکر و خسته نباشی بابت شفاف سازی و جرات نقد کردنتان.

    پاسخ
  • 78 قمبار 1403/2/5 1:22:59

    عجیییییج؟ آخه کودام عوصطان را میفرمایید؟

    پاسخ
  • 79 بیژن 1403/2/5 1:21:39

    ..... بیخود ترین مدیر اداره بی در و پیکر ..... هم دستمال کثیف هر دو باید ناک اوت شوند

    پاسخ
  • 80 سید مجید 1403/2/5 1:16:1

    نهایت بی انصافی است این اخبار کذب من فقط به یه مورد اشاره می کنم بعنوان یه هم استانی که خودم شخصا حضور داشتم موضوع افتتاح سد کوهبرد که در زمان مدیریت فعلی جهاد کشاورزی افتتاح شد قیامت خود را بخاطر خودنمای خودشیفتگی خراب نکنید همه آدما باید جوابگوی اعمال و رفتار خود در قیامت باشند

    پاسخ
  • 81 کریمی نسب ... 1403/2/5 1:8:50

    افتونیوز پول میگیره و خبر کذب مینویسه ....

    پاسخ
  • 82 صابر جوادپور 1403/2/5 1:7:40

    بهترین مدیری که تا کنون برای سازمان جهاد آمده دکتر معتمدی می باشد .... اینها که علیه ایشان می نویسند بخاطر این هست که ایشان با سواد و مخالف افراد بیسواد هست ....

    پاسخ
  • 83 سید 1403/2/5 0:33:44

    مدیر باشی و بی وجدان چه فایده ! نگهبان باشو با وجدان ؛ خداوند خودش می داند به کی پاداش بدهد و کی را عذاب بدهد اما گاهی همین مدیران و زیر دستان کاری می کنند که خودشان را خوب نشان دهند و نگهبان را خطا کار !! قضاوت با خداست نه مدیریت یک اداره

    پاسخ
  • 84 حسینی 1403/2/4 23:50:40

    خیانت ، دزدی، رشوه، ناحقی ، کثافت کاری امور .... استان زبانزد خاص و عام شده است

    پاسخ
  • 85 علی 1403/2/4 23:49:17

    خدا رو شاهد میگیرم امور ..... و رئیس امور ..... استان جز ..... و .....در حق مردم هیچ کاری نمی کنند ، فساد همه گیر در این حوزه به وضوح مشخص است

    پاسخ
  • 86 شهروند 1403/2/4 23:47:37

    امور ..... استان یه مشت خیانتکار هستند و هیچ دستگاه نظارتی هم عرضه برخورد با این افراد و مافیا را ندارد

    پاسخ
  • 87 مطلع 1403/2/4 23:46:25

    دزدی و فساد ........ و .............. بر کسی پوشیده نیست، یه نشت ادم که بویی از انسانیت نبرده اند اونجا جمع شده و خون مردم رو می مکن و باعث بد بینی مردم به نظام شده اند

    پاسخ
  • 88 مجید 1403/2/4 23:36:10

    هیچ کدام مسعولین جهاد استان اصفهان از صنعت دامپروری حمایت نکردن

    پاسخ
  • 89 سازمان جهاد کشاورزی.. 1403/2/4 18:8:17

    درود بر کارشناسان افتونیوز .....که حقایق را در سازمان عریض وطویل جهاد کشاورزی بعرض مردم استان رساندید ...سازمانی ک میبایست در خذمت کشاورزان ودامداران باشد فقط در خدمت قوم خویش هاش وهم‌خطی هایش میباشد ...چرا کشاورران از نظام دلسرد میشوند ..مدیریت ضعبف معتمدی باعث این کدورت ها میشود ..ایشان با خط بازی وباند بازی افرادی مسئله دار را دور خود جمع که باعث دلسردی کارکنان سازمان شده ...فقط دنبال منفغت شخصی خودش ..همکاران شهرستانی هم بیان کردند گ‌ فقط خط بازی ....سارمان کشاورزی جای تاخت تاز هم خطی های معتمدی ...بیسواد ترین رئیس سازمان ..ک هیچ پابان نامه ای را خودش ننوشته ....حسود ...دوست دارد ازش تمجید شود ...سازمان پوکیده ...کارمندان شرمنده خانواده ....وکشاورزان دنبال وسایل مورد نیاز در باز ازاد ....این چه مدیربت بنگاهی و نوچه پروری درست کردی جمع کن بساطتت را .......سازمان بازرسی برای رضایت خدا ورود کنید ....فعلا ب استاندار اویزان است ...

    پاسخ
  • 90 ارغوان 1403/2/4 18:0:31

    آخر و عاقبت مدیران سیاسی و بیسواد منابع طبیعی و جهادکشاورزی ویرانه شده

    پاسخ
    • 90 - 1 مجتبی مسعودی پاسخ به : ارغوان 1403/2/5 15:49:0

      ......ترین مدیر در حوزه جهاد کشاورزی استان ک و ب اقای معتمدی پور هستن،حاضرم رو در رو در زمینه کشاورزی با ایشان جلسه داشته باشم. حتما از نزدیک صحبت کردن او با ارباب رجوع رو ببینید. ایشان میتونستن مدیر یک جهاد در شهرستان باشن.

    • 90 - 2 L.karimi پاسخ به : ارغوان 1403/2/5 11:2:0

      سلام.واقعا سازمان آب فارس و ادارات منابع آب شهرستانها از حق کشی و ظلم به قشر ضعیف کشاورز و باغدار سنگ تمام گذاشتند.خود مدیر و کارمندان بیسواد ادارات منابع آب میگن ما مرده شوریم هرچی که استان بگوید انجام میدهیم.سازمان بازرسی کل کشور کجاست.

سایر اخبار
برگزدیدها