یادداشت
گفتگو و گزارش

در گفت و گوی مدیرعامل هلال احمر استان با اَفتونیوز مطرح شد


راه اندازی داروخانه ویژه و احداث دو طرح تجاری مهم در یاسوج و دهدشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمرخبر از راه اندازی داروخانه هلال احمر و دو طرح تجاری مهم در استان داد.

 راه اندازی  داروخانه ویژه  و  احداث دو طرح تجاری مهم در یاسوج و دهدشت

اَفتونیوز|  «کاظم فلاحی دوست» مدیرعامل هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد صبح روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گفت و گو با خبرنگار افتونیوز بخشی از فعالیت های این سازمان در سال گذشته را تشریح کرد.

فلاحی دوست اظهار داشت، هلال احمر استان برای اولین بار برنامه [ مولد سازی] را با هدف تامین بخشی از هزینه های جاری خود در پیش گرفته است.

وی خاطر نشان کرد، از آنجایی که در بحث تجاری سازی ما رتبه خوبی در سطح کشور نداشتیم در همین راستا دو بازارچه در شهرهای یاسوج و دهدشت پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد، بازارچه شهر دهدشت آگهی آن برگزار شده و ۶ میلیارد از اعتبار آن تخصیص داده شده است، در یاسوج نیز  ۲ واحد ۱۰۰ مربع به مدت ۶ ماه احداث و به مستاجر واگذار شده است.

 این مدیر استانی در ادامه افزود با رایزنی های مختلف و با همکاری مسولان از مصوبات  سفر ریاست جمهوری موفق شدیم مجوز داروخانه هلال احمر را اخذ کنیم.

وی اضافه کرد، با اعتبار دو میلیارد تومانی فضای جدیدی برای راحتی حال مراجعین و ارتقای کیفیت خدمات دهی به محل پیش بینی شده داروخانه  اضافه شد.

وی گفت، آزمون جذب نیروهای داروخانه برگزار شد و هم اکنون ۴ نفر برای شروع به کار در این مرکز در شیراز مشغول آموزش هستند  و  پیش بینی می شود این  داروخانه در هفته هلال احمر راه اندازی شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها