یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقادات بخشدار زیلایی از راهداری و جهاد کشاورزی استان


عصمتی : جاده‌های زیلایی مدتهاست که مسدود‌اند/ در تسهیلات «سیل مانسون» حساب و کتابی برقرار نبود!

نشست بررسی مشکلات حوزه بحران برگزار با انتقادات بخشدار زیلایی از جهاد کشاورزی استان همراه شد.

عصمتی : جاده‌های زیلایی مدتهاست که مسدود‌اند/ در تسهیلات «سیل مانسون» حساب و کتابی برقرار نبود!

اَفتونیوز| نشست  روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دفتر معاونت عمرانی استاندار با حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه هایی اجرایی استان با موضوع بررسی مشکلات حوزه بحران برگزار گردید.

در این نشست  عصمتی بخشدار زیلایی به عنوان نماینده فرمانداری شهرستان مارگون در حوزه آب و منطقه به برخی از مجوزهایی که به طرح هایی پرورش ماهی در بخش زیلایی داده شده انتقاد کرد و گفت چرا  این طرح ها در مسیر رودخانه خرسان احداث شده است؟  وی اظهار داشت که در صورت بارش های سنگین و رخ دادن سیل این طرح ها دچار خسارات زیادی میشوند.

وی در ادامه به حوزه راهداری ورود کرد و گفت،  مسدود شدن جاده های شهرستان مارگون چه بخش مرکزی و چه بخش زیلایی مشکلات عدیده ای برای مردم اهالی ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت،  متاسفانه بعد از بارش اول در ایام تعطیلات هنوز برخی از جاده ها مسدود است و مسولان  راهداری و امور عشایر به جهت انداختن توپ در میدان یکدیگر از این دستگاه ها خواست که با تعامل و همدلی در ایام بحران مشکلات مردم رو در اولویت قرار دهند چرا که قانون هم به صراحت تاکید کرده که در ایام بحران تمام دستگاه ها حتی در صورت نیاز بخش خصوص باید در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم به خط شوند.

 مسیرهای برخی روستاهای شهرستان مارگون به ویژه بخش زیلایی مدت‌هاست مسدود هستند اما مدیران ما برای توجیه ناکارامدی و خدمت نکردن به این مردم محروم،  به بهانه قانون مداری، توپ را در زمین طرف مقابل می‌اندازند.

وی در حوزه جهاد کشاورزی به بحث انحراف بودجه در جهاد کشاورزی استان  پرداخت و گفت بسیاری از این تسهیلات در حوزه کشاورزی هزینه نگردید و اگر سیاستی  اتخاذ میشد که دریافت کنندگان تسهیلات را ملزم به هزینه  در حوزه کشاورزی میکرد ما می توانستیم به اهداف تعریف شده نزدیکتر شویم.

در تسهیلات میلیاردی سیل مانسون، نه مدیریت و حساب کتابی برقرار بود و نه کوچکترین تاثیری بر کشاورزی در استان به ویژه مناطق محروم داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 آبی 1403/2/9 19:43:35

    منه رای دادین واغی روشنفکر....

    پاسخ
  • 2 امیر 1403/2/8 7:0:37

    قضاته بزنه من سراوفرماندارهیچ نبلدت

    پاسخ
  • 3 حمید اندرخور 1403/2/8 1:16:16

    درود بر بخشدار پای کار و کاربلد زیلایی

    پاسخ
  • 4 ابوالفضل پورعرب 1403/2/7 21:51:44

    شرم بر شما خبر نگاران ک هیچ جز منفعت طبی در ذاتتون نیست

    پاسخ
  • 5 کشاورز ودامدار بخش زیلایی 1403/2/7 21:6:23

    اخ وبخت ایما ....‌تسهیلات کشاورزی هم گیرمان نمیاد ...معلوم نیست کشاورز هستبم دامدار هستبم ده بار ب سارمان جهاد و جهاد مارگون مراجعه کردم فقط پاسم میدادند ..سارمان های امنیتی اطلاعاتی باززسی ب سارمان کشاورزی وزود کنبد ما چه گناهی کردیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها