یادداشت
گفتگو و گزارش

تغییر روسای شهرستانی نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بهمئی تغییر کردند.

تغییر روسای شهرستانی نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

اَفتونیوز| با حکم دکتر حمید اسکندری؛ رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بهمئی تغییر کردند.

در کهگیلویه: مهدی شهید زاده بعنوان رئیس جدید نمایندگی این سازمان در کهگیلویه منصوب و از خدمات بیژن خدیوی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر  شد.

در گچساران:روزبه حیدری سکاندار نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان گچساران شد و از خدمات بزرگزاد حبیبی رئیس سابق این مجموعه قدردانی شد.

در بهمئی: در شهرستان بهمئی نیز ضمن تقدیر از خدمات سرکار خانم فردایی، محمد طرب ساز بعنوان رئیس جدید نمایندگی این سازمان در بهمئی منصوب شد.

دکتر حمید اسکندری؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسمات به خبرنگاران گفت:

سایر شهرستان های استان نیز مدیریت ها ابقا شده است.

این تغییرات ابدا به معنای ضعیف بودن مدیران قبل نیست ، نگاه ما گردش نخبگان و تحول مدیریت ها است به نحوی که نفس و روح تازه ای برای خدمت بیشتر و بهتر در واحدهای ما حکمفرما شود.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان یک سازمان کاملا تخصصی و با اعضای شایسته وظیفه سنگینی در حوزه ساخت و ساز ایفا می‌کند، انتظار ما بعنوان متولی این دستگاه آن است که مسئولان مرتبط همکاری ویژه تری با ما داشته باشند و البته مردم نیز به خدمات ما توجه و اعتنا کنند.

هدف مهندسی حراست از جان و مال مردم به بهترین و مناسب ترین شیوه است، در کنار آن زندگی بهتر با معماری مناسب تر و شهری با شهرسازی بهتر اولویت های ما است، برای رسیدن به این مهم نیازمند نگاهی نو و حمایت گر هستیم هم از سوی مسئولان با توجه به اینکه ما قدرت اجرایی و قهری نداریم و هم مردم بعنوان ذینفعان اصلی خدمات ما.

معارفه کهگیلویه


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها