یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


فاجعه «بودجه ای » دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/ «۱۵ میلیارد تومان» از اعتبارات آب و فاضلاب استان برگشت خورد/+پاسخ آبفا

بنا بر شنیده ها، ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت آبفای استان برگشت خورده است.

فاجعه «بودجه ای » دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/ «۱۵ میلیارد تومان» از اعتبارات آب و فاضلاب استان برگشت خورد/+پاسخ آبفا

اَفتونیوز| شنیده‌ها از منابع موثق حکایت از آن دارد مبلغ ۱۵  میلیاردتومان از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان  تا مهلت مقرر به هر دلیلی جذب نشد و این اعتبار به خزانه مرکزی کشور برگشت داده شد.

این بودجه در حالی برگشت خورده است که این شرکت تعدادی زیادی از پروژه های بر زمین مانده در دست دارد.

استاندار پیش از این گفته بود در صورت برگشت بودجه استان در هر دستگاه و سازمانی که باشد، هیچ‌گونه اهمال و کم کاری را نمی‌پذیرد و با مدیر مربوطه برخورد خواهد کرد و در یک مورد در خصوص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قاطعانه برخورد کرد و مدیرکل این دستگاه را عزل کرد.

اَفتونیوز هفته پیش نیز در خبری نوشته بود که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برگشت خورده که با سکوت معنادار مدیرکل این اداره همراه شده است.

پاسخ روابط عمومی آب و فاضلاب استان:

روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خبر سایت افتونیوز با عنوان :《فاجعه «بودجه ای » دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/ «۱۵ میلیارد تومان» از اعتبارات آب و فاضلاب استان برگشت خورد》نوشت:

پایان سال مالی انتهای شهریور ۱۴۰۳ است و اکنون با توجه به این فرصت، ابداً بحث برگشت اعتبار مطرح نیست.

در ثانی شرکت آب و فاضلاب استان هم اکنون نیز به واسطه اقدامات عمرانی و جاری صورت گرفته در هر دو حوزه مالی، صورت وضعیت های آماده چندین برابر مبلغ ادعا شده را آماده دارد که اگر تخصیص بودجه ای اتفاق بیفتد سريعاً جذب می‌شود. نمونه آن اینکه در اسفند ۱۴۰۲  با رایزنی ها در تهران اعتباراتی با پیگیری های مستمر اخذ و سريعاً جذب و هزینه شد.

از طرفی این شرکت به واسطه عملیات عمرانی و توسعه ای درخواست های متعددی برای افرایش اعتبارات نیز داده است و آمادگی جذب اعتبارات دیگر دستگاه ها را نیز دارد.

در سال گذشته بیش از ۴۶۵ میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم که بی سابقه بود و به واسطه همین جذب اعتبار و عملیات عمرانی بود که رتبه ۲ جهاد آبرسانی کشور را کسب کردیم.

از رسانه ها انتظار می‌رود تحقیق و مطالعه لازم در خصوص خبر خود داشته باشند و از افراد مرتبط دستگاه ها اطلاعات تکمیلی و دقیق بگیرند تا خدای ناکرده اذهان شریف مردم با اخبار عاری از واقعیت به تمسخر گرفته نشود و خدمات دولت و نظام اینچنین ساده و بدون سند و مدرک زیر سوال نرود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 باز نشسته 1403/2/11 1:55:31

    پاسخ ب خانم رضایی ...اکر مدرک دارید ک برگشت نخوردن ب رسانه ها اعلام کنبد ...بخت وام مثل اداره کل ورزش وجوانان دروغ میگی ......اخ وبخت استان .......وکدام یک بنالیم

    پاسخ
  • 2 پیمانکار 1403/2/11 1:37:37

    اگه هست چرا طلب ۳ الی ۴ ساله پیمانکاران پرداخت نمی شه مگه بد کاری کردن باجیب خودشان و حق زن وبچه رو خرج کارهای اب وفاضلاب کردن چرا

    پاسخ
  • 3 تقی رستگار 1403/2/10 19:16:8

    تا آنجا با تجربه کاریم اطلاع دارم وسابقه تخصصی در مدیریت بودجه ای وبازنشسته ام اگر این اعتبارات تملک ودارایی یعنی پروژه عمرانی باشد مهلت این اعتبارات وپایان سال مالی تا پایان تیرماه هر سال است در صورتی اعتبارات جاری پایان سال است

    پاسخ
  • 4 خانم رضایی ذیحسابی ابفا 1403/2/10 18:18:27

    با سلام خبر فوق درباره تخصیص برگشتی آبفا به خزانه کشور کذب می باشد و تاکنون هر مبلغی که به حساب آبفا واریز گردیده طبق ابلاغ و تخصیص جذب گردیده جز برداشتی های قضایی ..ضمنا بهتر است درج خبر همراه با مستندات منتشر گردد

    پاسخ
    • 4 - 1 جذب چی کجا پاسخ به : خانم رضایی ذیحسابی ابفا 1403/2/11 1:39:54

      طلب پیمانکاران چه شد

  • 5 منتظر تغییر فرماندادر مارگون هستیم 1403/2/10 17:53:56

    ضربه ای که روشنفکر به استان وارد کرد با بکارگیری مدیران ناکارآمد و قوم گرا بهتر از این نمیشه

    پاسخ
  • 6 دهدشتی مقیم یاسوج 1403/2/10 17:43:26

    اخ وبخت استان ....جهاد کشاورزی ...ورزش جوانان ....ابفاضلاب .....اموزش پزورش .......همه یاد گرفتند...مثل سارمان جهادکشاورزی اماری شدند ...اقایان امنیتی پاکدست ویازرسی برای رضای خدا عمل کنید .....درود بر کارشناسان پاکدست ومردمی افتونیوز

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها