یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج« روز ماما» را تبریک گفت

دکتر سعید جاودان سیرت رئیس این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ۵ می روزجهانی ماما پیام تبریکی خطاب به پرسنل شاغل در عرصه مامایی و زنان و زایمان درمجموعه علوم پزشکی یاسوج صادر نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج« روز ماما»  را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ متن پیام به شرح زیراست :

بنام خالق زیبایی ها

"و هرکس نفسی را زنده کند ،گویا همه ی مردم را زنده کرده است ."

"سوره مائده آیه ی ۳۲"

مامایی یکی از حرفه های مهم در خانواده سلامت می باشد که به حفظ سلامت مادران و نوزادان می پردازند و نقش کلیدی درارائه مراقبت های پزشکی به زنان باردار و زایمان دارند.

این عزیزان علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی فیزیکی نقش مهمی درارائه پشتیبانی روحی و انگیزشی به مادران دارند و به عنوان مربی و مشاور به زندگی خانواده ها اعتماد وآرامش می بخشند و باعث ارتقای کیفیت زندگی آن ها می شوند ، ازاین رو اهمیت پرسنل مامایی در حفظ سلامت زنان و نوزادان بسیار بزرگ و بی قیاس است.

اینجانب برخود لازم میدانم این روز را به تمامی متخصصین زنان و زایمان اساتید محترم و همکاران عزیز و دانشجویان مامایی در سراسر کشور به ویژه فعالان عرصه مامایی و زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به عنوان حلقه های مهرو محبت مادران و فرزندان عمل می کنند وبا دانش ،ایثارو اخلاص درحال خدمت رسانی به مردم عزیزاستان هستند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ؛ و امیدوارم درپرتو نورالهی همواره درکارخودسالم و پرتوان باشند و با عشق تامین کننده سلامت مادران و نوزادان باشند.

دکتر سعید جاودان سیرت 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها