یادداشت
گفتگو و گزارش

مهدی روشنفکر:


موضوع دو نماینده ای شدن بویراحمد را بسیار دنبال کردیم/اکثریت نمایندگان و دولت مخالف بودند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۲ سال برای افزایش تعداد نمایندگان پیگیر بودم و تمام شاخص‌هایی که در کمیسیون شوراها مطرح بود و همه شرایط برای انطباق با کرسی جدید وجود داشت.

موضوع دو نماینده ای شدن بویراحمد  را بسیار دنبال کردیم/اکثریت نمایندگان و دولت مخالف بودند

اَفتونیوز| مهدی روشنفکردر خصوص علت لغو افزایش نمایندگان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: بنده از جمله نمایندگانی بودم که دنبال اضافه شدن کرسی جدید به حوزه نمایندگی ام بودم. حدود ۱۷۵ نماینده از چندین استان دنبال همین یک کرسی اضافه بودند. 
وی تاکید کرد: ما دنبال کردیم و خوشبختانه در کمیسیون شوراها هم جمع عزیزان باتوجه‌به شاخص‌های پنج‌گانه از جمله پراکندگی، صعب‌العبور بودن، جمعیتی و امنیتی اکثریت اعضای کمیسیون رأی دادند.
 وی ادامه داد: نماینده وزارت کشور در آن جلسه باتوجه‌به این شاخص‌ها حرف ما را تأیید کردند و یک جمله عرض کردند که از سال ۱۳۸۵ تاکنون در بویراحمد، دنا و مارگون یک کرسی این شرایط را داشت که به‌ آن‌ تعلق گرفت.
روشنفکر ابراز کرد: نماینده وزارت اطلاعات هم تأیید کرد و در مجموع اکثریت اعضای کمیسیون به آن رأی دادند و آمدند در هیئت‌رئیسه موافق بودند. برای این ۴۰ مورد موافقت کردند.
 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: دفاعیات لازم را برای این موضوع از ابتدا تاکنون داشته‌ایم و مدارک و مستندات هم موجود است.
روشنفکر در پایان تصریح کرد: این موضوع را بسیار دنبال کردیم؛ اما اکثریت نمایندگان و دولت مخالف بودند و پیشنهاد افزایش نمایندگان مجلس رأی نیاورد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها