یادداشت
گفتگو و گزارش

بیقراری ها برای«سبحان» ۱۵ روزه شد/ رودخانه«خرسان» این کودک را پس نمی‌دهد!

روز (از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن «سبحان هنرمند» ۵ ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

بیقراری ها برای«سبحان» ۱۵ روزه شد/ رودخانه«خرسان»  این کودک را پس نمی‌دهد!

«کاظم فلاحی دوست»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایسنا گفت: یک هفته تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر برای پیدا کردن کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان و وحشی است، افزود: با وجود اینکه یک هفته تیم های هلال احمر این استان بعنوان پشتیبان تیم‌های امدادگر به منطقه اعزام می شد و در عملیات جستجو هم کمک کردند اما تاکنون این کودک پیدا نشده است.

فلاحی دوست اظهارکرد: به دنبال دستور ویژه دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در پی دستور رئیس جمعیت هلال احمر امروز یک تیم ۵ نفره عواصی با نیروها و تجهیزات بیشتری جهت کمک و مشارکت در عملیات جستجو اعزام خواهیم کرد.

همچنین محمد رستمی، مدیرعامل آتش نشانی یاسوج نیز گفت: تیم های غواصی آتش نشانی یاسوج چهار روز در عملیات جستجوی این کودک ۵ ساله شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان است و حداقل عمق آن نیم متر و حداکثر بیش از سه متر است، افزود: برای یپدا کردن این کودک نیاز به تجهیزات تخصصی و نیروهای بیشتری وجود دارد.

رستمی اظهارکرد: در صورت امکان استفاده از هواپیما یا پهپاد مجهز به عکس برداری و اسکنر می تواند نتیجه بخش باشد.

محمودی اطهر، یکی از اقوام این کودک غرق شده گفت: برای تسلی خانواده سبحان، روز پنجشنبه مراسم سوگواری و ختمی برای این کودک پنج ساله گرفته شده اما خانواده وی همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند.

وی از تلاش های نیروهای آتش نشانی یاسوج، هلال احمر و تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که در عملیات جستجوی این کودک سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها