یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون امور اقتصادی استاندار؛


۴ میدان گازی در استان کشف و پلمپ شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴ میدان نفتی و گازی در این استان کشف و پلمپ شده است، گفت: منتظر تصمیم وزارت نفت هستیم.

۴ میدان گازی در استان کشف و پلمپ شده است

احسان عسکری در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: چهار میدان جدید نفتی و گازی در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را در گذشته کشف و پلمب شده که بهره‌برداری از این میدان‌ها در دستور کار قرار گرفته و در واقع منتظر همت و حمیت دولت خاصه وزارت نفت هستیم.

وی با بیان اینکه واقعیت امر رایزنی‌های لازم با وزارت نفت در خصوص میدان گازی مختار، میدان نفتی شورم، میدان نفتی ریگ و دودرو انجام شده است، عنوان کرد: با راه‌افتادن این میدان‌ها اشتغال بسیار قابل‌قبولی ایجاد خواهد شد و در کنار آن درآمد افزایش پیدا خواهد کرد و بدون شک شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود

عسکری با اشاره به ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد: اولین پتروشیمی این استان در شهرستان گچساران تیرماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید و دو پتروشمیی دیگر در گچساران و دهدشت نیز در دست ساخت داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دو کارخانه پلی‌اتیلن با ۵۰ و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت داریم، افزود: هفته گذشته نیز با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد.

عسکری بیان کرد: پتروپالایشگاه دیگری هم در دستور کار داریم و دنبال مجوزهای نهایی هستیم و پتروشمیی اوره و آمونیاک و یک پتروشیمی دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها