یادداشت
گفتگو و گزارش

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان؛


۵۸۰ معلم در سال جاری استخدام خواهند شد

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیس از ۳۰۰۰ نفر در این دولت به استخدام آموزش و پرورش استان در آمدند و ۵۸۰ نفر دیگر نیز طی امسال استخدام خواهند شد.

۵۸۰ معلم در سال جاری استخدام خواهند شد

اَفتونیوز| محمد جمالی آرند، سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن گرامیداشت ۱۰۳ شهید معلم استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از همه معلمانی که در راه تعلیم و تربیت تلاش کردند، هم اکنون در خاک خفته اند تجلیل می کنم.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به آموزش و پرورش توجه شد و طرح رتبه بندی اجرا شد.

جمالی آرند اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ کلاس درس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته و به فضاهای آموزشی استان اضافه شده است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیس از ۳۰۰۰ نفر در این دولت به استخدام آموزش و پرورش استان در آمدند و ۵۸۰ نفر دیگر نیز طی امسال استخدام خواهند شد.

در این آیین از از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل شد.

 جمالی با گرامیداشت هفته معلم گفت: بر اساس شیوه نامه فرآیند انتخاب معلمان نمونه در استان کهگیلویه وبویراحمد پس از ارزیابی های نهایی یک نفر از معلمان استانی به عنوان معلم کشوری ، ۸ نفر به عنوان معلم استانی  انتخاب شدند.

وی افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم نیز از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه ای نیز تجلیل خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آیین تجلیل از معلمان استانی روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار خواهد شد.

«عاطفه السادات مدبرنژاد»، ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای معلم و تبریک هفته معلم گفت: معلمان آگاه، فرهیخته، متعهد، و متخصص نقش بسزایی در تربیت و آموزش فرزندان کشور دارند و آموزش و تربیت زیربنای پیشرفت کشور محسوب می‌شوند.
وی افزود: در دولت مردمی ایران قوی در حوزه تعلیم و تربیت اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سال‌ها بر زمین مانده بود، اما در این دولت نقشه راه سند اجرایی سازی سند تحول تدوین و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.
مدبر نژاد خاطرنشان کرد: ترمیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مرحله نهایی قرار دارد و به زودی تحقق پیدا می‌کند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان تصریح کرد: یک از اقدامات موثر و اساسی اصلاح فرآیند جذب معلم در آموزش و پرورش بود و در سال گذشته ۷۰ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شدند، اما تلاش شد که بهترین‌ها وارد آموزش و پرورش شوند و در این راستا بیش از ۷۰۰ کانون ارزیابی در سراسر کشور تشکیل شد.
مدبرنژاد ادامه داد: در این دولت المپیادی‌ها صاحب‌خانه شدند و باشگاه دانش پژوهان جوان احیا شد، برای اولین بار کنکور اختصاصی تربیت معلم را داشته‌ایم و دانش‌آموزان فرهیخته و نخبه در زمینه‌های مختلف را بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان جذب خواهیم کرد.
وی با یبان اینکه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان توجه شده است، عنوان کرد: امروز حدود ۴۰ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم را دانش‌آموزان فنی و مهارتی تشکیل می‌دهند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان یکی از اقدامات ارزشمند سال گذشته این وزارتخانه را اجرای مصوبه تاثیر قطعی نمره امتحانات نهایی در ورودی به دانشگاه‌ها عنوان کرد.

اسامی معلمان نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است.

۱-سیده ژیلا انجام روز- نمونه کشوری

۲-اعظم نیازی- نمونه استانی

۳-آریوبرزن حبیبی اصل- نمونه استانی

۴-فاطمه انصاری- نمونه استانی

۵-زینب آکده- نمونه استانی

۶-آرش گرجی پور- نمونه استانی

۷-سید محمد کاظم افضلی- نمونه استانی

۸-ماریانوس قبادی- نمونه استانی

۹-فاطمه الله کرم پور استانی

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها