یادداشت
گفتگو و گزارش

نیش و کنایه های استاندار خطاب به تاج گردون


دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران را ندارند/ ما جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستیم

احمدزاده: دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران دولت ندارند، مدیران باید پاسخگو باشند و جوابگوی افراد بیرون دولت نیستند.

دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران را ندارند/ ما جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستیم

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت گرامیداشت روز معلم  برگزار کرده بود اظهار داشت، دولت هم اکنون مستقر است، بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد از صف اولی هاست، مدعیانی که در صف اول قرار دارند اما قدر صف اول بودن خود را نمی دانند.

مدیران و صف اولی ها در کار صادق باشید و دنبال فریب مردم نباشید اما عده ای قلیل هستند گاهی کارهای بی صداقتی انجام می دهند. برخی مسئولان و صف اولی ها دروغ به خورد مردم می دهد.

بیشتر گرفتاری‌های در این زمینه متعلق به مردم نیست، مردم در کنار هم و همچون برادر در حال زندگی هستند، آنکه جامعه را به هم می ریزد بی صداقتی عده ای از صف اولی هاست‌ که با بیان مطالبی جامعه را به انحراف می برند. برخی ها صف اولی ها با یک استوری جامعه را به هم می زنند و حقایق را وارونه جلوه می دهند و تعطیلی پروژه ها را به کسانی ربط می دهد که در دوران آنها نبود.

پیشرفت و ترقی شهرستان‌های گچساران و باشت بیشتر پس از سفر مقام معظم رهبری بود، بیشتر جاده های که در این دو شهرستان انجام شد در دوران فرمانداری اینجانب بود.

آبرسانی برای اراضی کشاورزی این دو شهرستان از جمله خان احمد، دشت لیشتر و امامزاده جعفر در حال تکمیل است و بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان اختصاص داده شد

استاندار کهگیلویه و بویداحمد بیان کرد: در زمان فرمانداری من خیلی کار در حوزه آسفالت روستاها نمانده بود، در این دولت برای تکمیل تامین آبرسانی به دشت لیشتر و افتتاح آن تلاش می شود، در حوزه آب از سفر دوم دولت هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح ها در گچساران اختصاص داده شد.وی گفت: در سال ۹۱ سدشیو در لحظه آخر کلنگ زنی آن متوقف شد، و خسارت ۴۰ میلیاردی تا کنون برای آن پرداخت شده و این اقدام ربطی به مدیران این دولت ندارد.

مدیران استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد، مدیران دولت هستند، سیاست اجرا با دولت است، افراد بیرونی حرمت‌شان سر جای خود است.

مدیر باید چشمش به رئیس جمهور، وزیر و استاندار باشد و قرار نیست چشم به کسان دیگری داشته باشند. مدیران باید شبانه روز و مجاهدانه پای کار باشند. با توجه به دولت یک وزیر در طول تاریخ ۷ بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به کسانی که فکر می‌کنند بعضی افراد قادر به تغییر مدیران هستند گفت: دولت تکلیف مدیران را تعیین می کند نه هیچ شخص دیگری، دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران دولت ندارند، مدیران باید پاسخگو باشند و جوابگوی افراد بیرون دولت نیستند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ایران 1403/2/22 18:30:35

    نوچه نماینده کهگیلویه

    پاسخ
  • 2 مقیمی 1403/2/22 12:46:50

    آقای استاندار سلام لطفا سری به جاده ارتباطی روستای مله تم از توابع شهرستان باشت بزنید که حدود 1/5 کیلومتر معطل زیرسازی و آسفالت مانده است.

    پاسخ
  • 3 ناشناس ازدیار بلال بزرگ 1403/2/22 2:37:53

    خودت بری با همدستیهات وگرنه تاج بزرگ که آمد باخفت می اندازتو بیرون احمد. گوش بگه بیو حونه تاسبا بریم بی .... منتظرتم بیو

    پاسخ
  • 4 مردم 1403/2/20 19:52:36

    مگر نمی گویید مردم ولی نعمتند پس چطور پاسخ گوی اعتراض وانتقادات مردم نیستید ؟ گریه ریا برای که بود ؟ مگر تاجگردون عضوی از این مردم نیست ؟ آقای استاندار مردم اکثریتند ولی دولت دولت اقلیت هاست مردم هستند که دولت انتخاب می کنند پس لطفاً پاسخگوی مردم باشید ؟ شیر فهم شد ؟

    پاسخ
  • 5 علی 1403/2/20 18:23:20

    خدایی تو در قد قواره تاجگردونی که پا تو پاش میکنی تاجگردون در سطح ملی فردی توانمندو شتاحته شده ای هست شما در حد رئیس ی مدارسه هستی

    پاسخ
  • 6 باشت 1403/2/20 15:47:52

    احمدزاده ..اربابت موحد زورش کم شده برو برو

    پاسخ
  • 7 علی 1403/2/20 9:46:19

    کارهایی که ما نمی بینیم و پروژه هایی که تعطیل است

    پاسخ
  • 8 انقلابی راستکی 1403/2/20 6:22:4

    خداوند سایه ات از شهر مظلوم گچساران وباشت پاک بشه که نفس ما راگرفتی انشااله باهردروغ دماغت دراز بشه

    پاسخ
  • 9 خدا باور 1403/2/19 15:59:46

    لعنت به تزویر و دروغ، ایشون چشم و گوشش به نماینده هاست ببینه چی دستور میدن

    پاسخ
  • 10 ارسطو 1403/2/19 14:53:40

    نفس های اخرته هر چه میخواهی بگو

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها