یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های معاون بنیادشهید کشور در یاسوج

مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صحبت های معاون بنیادشهید کشور در یاسوج

اَفتونیوز| محمود پاکدل که صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳)  در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت به مسأله تأمین دارو جامعه ایثارگری به‌ویژه جانبازان خاص اشاره و اظهار کرد: در حوزه درمان جامعه ایثارگری فقط ۱۸ هزار میلیارد تومان دولت هزینه کرده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران امسال سه برابر گذشته شده است، افزود: اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۰ هزار میلیارد تومان به به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این نشان دهنده توجه دولت و مجلس به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.
پاکدل گفت: به شدت به دنبال مردمی کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم تا امورات ایثارگران را به خود ایثارگران واگذار کنیم.
وی بیان کرد: دولت و مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که قوانین مرتبط با امور ایثارگران ایراد دارند و ضانت اجرایی ندارد، قانون استخدام را وظیفه همه دستگاه‌ها دانسته است و اگر دستگاهی در خصوص استخدام‌ها هیچ اقداممی نکند، هیچ ابزار مقابله‌ای در اختیار ما نیست.

پاکدل افزود: کار در بنیاد شهید بسیار سخت است، سخت‌ترین پست سازمانی ما در بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید استان است، اقرار می‌کنم که سختی‌های کار من معاون به اندازه مدیران‌کل استانی نیست، مدیران‌کل حجم کار بسیار بالایی دارند.
وی بیان کرد: آقای پارسیان نژاد فعالیت‌های خیلی خوبی داشته‌اند، و ارتباط خوبی هم با ما داشته‌اند، کار اصلی‌ایشان در صدا و سیما هستند و درخواست استعفا داشتند، که‌ایشان پذیرفت.
پاکدل اظهار کرذ: خواهشی که کردند این بود که از کارمندان بنیاد شهید به عنوان مدیرکل استفاده شود و خود‌ایشان نیز آقای خرم روز را معرفی کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: آقای هاشمی معاون استاندار همیشه و همه جا حضور فعال دارند، از‌ایشان می‌خواهم نهایت همکاری با مدیرکل جدید داشته باشند و کمکی به ایثارگران این استان شود.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها