یادداشت
گفتگو و گزارش

راهیابی هنرمند هم‌استانی به نمایشگاه خوشنویسی خط سرایان

صادق حاج هاشمی از اساتید خوشنویسی شهرستان کهگیلویه، عضو انجمن خوشنویسان ایران و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است که از دهه هفتاد تاکنون در زمینه خوشنویسی مشغول به فعالیت می باشد و سابقه شرکت و برگزاری نمایشگاههای زیادی را در کارنامه خود دارد.

راهیابی هنرمند هم‌استانی به نمایشگاه خوشنویسی خط سرایان

اَفتونیوز| صادق حاج هاشمی از اساتید خوشنویسی شهرستان کهگیلویه، عضو انجمن خوشنویسان ایران و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است که از دهه هفتاد تاکنون در زمینه خوشنویسی مشغول به فعالیت می باشد و سابقه شرکت و برگزاری نمایشگاههای زیادی را در کارنامه خود دارد.

 

نمایشگاه خط سرایان، نمایشگاه آثار نقاشی و خوشنویسی استاد جواد بختیاری و پدیده‌های خوشنویسی معاصر(هنرمندان بنیان مهستان هنر) است که پس از ارائه آثار متقاضیان، آثار برتر به این نمایشگاه راه یافته اند.

لازم به ذکر است صادق حاج هاشمی موسس «خانه خط» شهرستان کهگیلویه می باشد که هم اکنون در فرهنگسرای آزادگان اداره ارشاد مشغول به تدریس هنر خوشنویسی است و تاکنون شاگردان زیادی را در مقاطع مختلف هنر خوشنویسی تعلیم و به جامعه خوشنویسی عرضه کرده اند.

 

بازدید نمایشگاه خط سرایان  ۲۱ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ الی ۲۲ و محل نمایشگاه: تهران اقدسیه خیابان موحد دانش خیابان نیلوفد پلاک ۱۲ برگزار میباشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها