یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


پرداخت بیش از پانصدمیلیون تومان به «هیئت کبدی»/ در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟(+سند)

بر اساس اسنادی که به دست این پایگاه خبری رسیده یک مبلغ نامتعارف به طرز عجیبی به حساب یک هیئت ورزشی کم نام و نشان و کم فعالیت اختصاص یافته است.

پرداخت بیش از پانصدمیلیون تومان به «هیئت کبدی»/ در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟(+سند)

اَفتونیوز| بر اساس اسنادی که به دست این پایگاه خبری رسیده یک مبلغ نامتعارف   به طرز عجیبی  به حساب  یک هیئت ورزشی کم نام و نشان و کم فعالیت  اختصاص یافته است.

به گزارش اَفتونیوز، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان،  از طرف اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  به هئیت ورزشی کبدی تعلق گرفته است.  نکته جالب ماجرا آنجاست که از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در وجه هئیت کبدی شهرستان مارگون قرار گرفته است.

این در حالی است که هئیت کبدی فعالیت های  خاصی در کل استان نداشته و حالا دیگر بحث شهرستان مارگون به کنار!

گفته می شود این هیئت  در بسیاری از آیتم ها رتبه آخر را کسب کرده است،  علاوه براین، به دلایل نامعلومی سالن فوتسال مجموعه ورزشی کوثر در اختیار این هئیت قرار گرفته تا به توسعه این ورزش کمک کند اما این سالن در حال حاضر  بصورت اجاره ساعتی  به شهروندان خدمات رسانی می کند و  طبق برآورد ها ماهیانه مبلغ ۴۰ تا ۵۰ میلیون در ماه از آن  درآمد زایی می شود.

این در حالی است که یکی از کارکنان ورزش و جوانان مسولیت این هیئت ورزشی را بر عهده دارد که با اصل تعارض منافع در تضاد است و همین موضوع شائبه‌های زیادی را به وجود آورده است.

نکته جالب ماجرا اینجاست که آخرین خبری در خصوص این هئیت ورزشی در اینترنت موجود است مربوط به سال ۱۴۰۰ می باشد.

اکنون  مدیران ورزش و  جوان استان پاسخ دهند بر مبنای چه ارزیابی این هزینه گراف برای یک هئیت ورزشی کم فعالیت پرداخت شده است؟ این اقدام طبق چه  آنالیز صورت پذیرفته است؟ علاوه براین، درآمد این سالن ورزشی در کجا هزینه می شود؟  فعالیت های یکسال اخیر این هئیت چیست؟ مسابقات استانی و ملی به کنار این هیئت ورزشی حتی یک کارگاه برگزار کرده است؟

در نهایت، شاید همه چیز روی کاغذ برای توجیه در برابر نهادهای نظارتی و بازرسی درست به نظر برسد اما با کمی تحقیق و تدقیق می‌توان به مسائلی دیگر پی برد.

ورزش کبدی در کشور نیز کمتر شناخته شده است حال در استان که جای خود دارد و احتمالا بخش عمده ای از مردم حتی نمی‌دانند که این ورزش چی هست و اصلا وجود خارجی دارد؟ یا فقط برای مسائل دیگر و خالی نبودن عریضه این هیئت در استان راه اندازی شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 خدا 1403/2/31 9:9:15

    سلام جناب آرام چرا از قضیه اختلاف ریس هیات بدمينتون با معاون ورزش و برداشت غیر قانونی مبلغ ۳۰ میلیون از حساب بدمينتون وانتقال به حساب هیئت همگانی استان بدوم چک و اطلاع ریس بدمينتون نمی گویی. بعداز افشاء موضوع پول به حساب بدمینتون عودت خورد.

    پاسخ
  • 2 ای خدا 1403/2/31 8:41:55

    باسلام. معاون .... پیامک داده برای خانم ریس هیئت کبدی مارگون و شوهرش که پول را از بانک وصول کن و بیارش تحویل من بدهش که موضوع افشاء شد

    پاسخ
  • 3 احمد 1403/2/22 16:23:53

    مدیریت ضعیف #استعفا مدیرکل ورزش و جوانان استان

    پاسخ
  • 4 ورزشکار دردمند 1403/2/22 15:11:8

    درود بر مدیر محترم افتونیوز مدیری دلسوز ..پاکدست .مردم دار ...ک حقایق جامعه را ب عرض مردم میرساند .....ما که نا امید شدیم ...اقای استاندار ....سه نفر از مدیران کل یا کم کاری ..یا خلاف با مدارک کامل این سایت محترم دراختبار مردم قرار داد ..روابط عمومی جهاد کشاورزی عجولانه بدون کارشناسی و کزارش خلاف واقع تحویل مردم داد...اداره ورزش جواب داد پول.را جذب کردیم ...وب هیئت های ورزشی پرداخت کردیم حال مشخص شده پول در اختیار رشته ورزش غیره مرتبط پزداخت و هپولی شده .....اقای استاندار ....ایا ورود کزدید ...کدام جواب را ب مردم استان داده اید ..یا حق ....‌

    پاسخ
    • 4 - 1 خیرخواه پاسخ به : ورزشکار دردمند 1403/2/23 14:38:12

      بین حق و باطل (دیدن و شنیدن) فاصله ای نیست .بدون از تحقیق جامع و کامل فردای قیامت پاسخی خواهید داشت؟یکطرفه هرخبری را انتشار دادن نشر اکاذیب است ومسئولیت و تبعات دارد.با ابروی اشخاص حقیقی و حقوقی بازی کردن آن هم مغرضانه و با حسادت از انتشار این اخبار انسانهای ریزبین خیلی مسائل را متوجه می شوند.

  • 5 ورزشکار 1403/2/22 11:53:56

    درود جناب آرام بی زحمت یه خبری هم درباره هیئت های کهگیلویه، دهدشت هم بزنید اکثر هیئت های ورزش کهگیلویه سوری هستند و پول های به حساب این ه‍یئت ها واریز میشه که معلوم نیست دست کی هستند و به کجا میرن و کی هاپولیشون میکنه

    پاسخ
  • 6 مارگون 1403/2/22 9:46:23

    غارت باید یه سهمی و گیر ...... بیاد غارت بی ....... دیگه بهر نیکنن

    پاسخ
  • 7 هاشم 1403/2/22 9:33:41

    بل،تا بخرم نوش جونشون،به شما چه ربطی داره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها