یادداشت
گفتگو و گزارش

برق استان به کام اصفهانی‌ها

آیا اختیار برق استان در دست اصفهانی‌ها است که همه می‌دانند در وزارت نیرو چه قدرت و نفوذی دارند!

برق استان به کام اصفهانی‌ها

تغییر و تحول و جابه جایی در مدیریت‌ها از سطح خرد تا کلان طبیعی است و اساسا مهم نیست جغرافیا و هویت اجتماعی مدیر متعلق به کدام نقطه از کشور است و اصل و معیار توانایی و ظرفیت مدیریت برای حل مشکلات و اتخاذ تصمیمات درست برای مدیریت آن مجموعه اولویت مهمتری است.

در حالی که موضوع آب و برق و احداث سد‌ها در حوزه زاگرس و چالش مطالبه گری برای احداث (آبریز در کهگیلویه) و تشکیل کمپین برای عدم احداث (خرسان سه مرز بین بویراحمد و چهار محال بختیاری) از مهمترین موضوعات این روز‌های کشور و رسانه‌ها است، اما در اقدامی عجیب مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد که از جمله مدیران ضعیف استان بود قرار است تودیع و یک اصفهانی دیگر جایگزین وی شود.

محمد مرادی که حدود ۲ سال مدیرعامل شرکت توزیع برق استان که به اذعان کارکنان دوران خوبی از مدیریت و رفتار سازمانی نداشته میرود و قرار است عبدالرسول روستایی معاون برنامه ریزی شرکت برق اصفهان معارفه شود.

سوالات فراوانی به ذهن می‌رسد که لازم است مردم استان در جریان باشند؛ احمد زاده استاندار باید به این پرسش پاسخ دهد که آیا اساسا در جریان چنین تغییری بوده و اگر بله چه توجیهی دارد که معاون برنامه ریزی برق یک استان، مدیرعامل برق استان کهگیلویه وبویراحمد و جایگزین همشهری خود شود؟!

آیا در استان نیروی در قامت و ظرفیت مدیر عامل برق نداریم؟

آیا اختیار برق استان در دست اصفهانی‌ها است که همه می‌دانند در وزارت نیرو چه قدرت و نفوذی دارند!

سوال مهم دیگر این است که آیا حضور مدیران اصفهانی در راس تصمیمات برق کهگیلویه وبویراحمد ارتباطی با چالش احداث سد خرسان سه دارد!

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جایی ایجاد و طرح مسائل حاشیه‌ای کم ارزش و پرداختن به اموری که اساسا کمکی به استان نمی‌کند بهتر است در جریان موضوعات مهمی، چون غارت آب استان، انتصاب مساله دار مدیران غیر بومی در استان و تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم باشد.

برق نیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها