یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای 6 کیلومتر روشنایی در محور یاسوج - بابامیدان

پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از محور یاسوج - بابامیدان گفت: ایمن سازی این محور در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

اجرای 6 کیلومتر روشنایی در محور یاسوج - بابامیدان

اَفتونیوز| پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از محور یاسوج - بابامیدان گفت: ایمن سازی این محور در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

پیمانجو افزود: محور یاسوج-بابامیدان از محورهای پرتردد استان می باشد که در سال های اخیر با نگاه ویژه این اداره کل، با نصب نیوجرسی، اجرای خط کشی، نصب تابلو و علائم، روکش آسفالت، تعریض و ... توسط این اداره کل ایمن سازی شده است.

 وی اظهار داشت: در ادامه ایمن سازی های محور یاسوج - بابامیدان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به اجرای ۶ کیلومتر روشنایی نموده است.

 وی در ادامه گفت: این پروژه ۶ کیلومتری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان اجرا شده است که ۲ کیلومترآن مربوط به حدفاصل تنگ کناره، ۳/۲ کیلومتر مربوط به ساماندهی روشنایی ورود و خروج تونل ها و گردنه گل زردی و ۸۰۰ متر آن مربوط به حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید امیر حسن زاده می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها