یادداشت
گفتگو و گزارش

برگزاری انتخابات سازمان‌های مردم‌ نهاد کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات سراسری شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان(سمن‌ها) استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در پایان منتخبان دبیرخانه‌ها مشخص شدند.

برگزاری انتخابات سازمان‌های مردم‌ نهاد کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| دومین دوره انتخابات دبیرخانه‌ های استانی شبکه‌‌های تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان(سمن‌ها) استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ناظر انتخابات وزارت، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان، سرپرست مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌ های داوطلبانه جوانان و سمن‌های جوانان در سالن اجتماعات اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد.

 عین‌الله دهقان   در آغاز این جلسه با تبریک دهه کرامت گفت: یکی از مؤلفه‌های کارکردی وزارت ورزش و جوانان، بهره‌مندی از پتانسیل سازمان‌های مردم‌نهاد است و یکی از مأموریت‌های وزارت ورزش و جوانان صدور مجوز فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و توانمندسازی این سازمان‌هاست.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد از جایگاه و توانمندی بسیار خوب و مؤثر در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند و باید از این ظرفیت بهره‌برداری کرد، افزود: عضویت در سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در واقع تمرینی برای مشارکت مؤثر جوانان در جامعه است و از دیگر فواید آن، آشنایی جوانان با فعالیت‌های مختلف این سازمان‌ها و در نتیجه کشف حوزه فعالیت مورد علاقه‌شان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای توانمندسازی سمن‌های جوانان برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که خوشبختانه در این برنامه‌ها که جوانان حضور دارند غالباً با موضوعات کلیدی، مفید و کاربردی روبرو می‌شویم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها