یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تسلیت فرماندار گچساران در پی شهادت رییس جمهور

فرماندار گچساران در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان را سانحه هوایی سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت :

پیام تسلیت فرماندار گچساران در پی شهادت رییس جمهور

اَفتونیوز| فرماندار گچساران در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان را سانحه هوایی سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت :

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

« وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ »

خبرشهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رئیس‌جمهور کشور و وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی ایشان در تمام این ادوار بود. ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد. ارادت قلبی شهید رئیسی به امام چنان بود که در مهم ترین سالهای مسئولیت در قوه قضائیه و ریاست جمهوری نیز آن را فراموش نکرد و بر آن مداومت می ورزید.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

روانبخش دیهیمی خوب

فرماندار شهرستان گچساران



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها