یادداشت
گفتگو و گزارش

توسط کارگروه فرهنگی و کانون بسیج هنرمندان گچساران؛


نمایشگاه عکس خادم ملت به روایت تصویر به نمایش گذاشته شد

زحمات صادقانه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی سال‌های خدمت به کشور و ملت ایران‌ در قالب نمایشگاه عکس خادم ملت به روایت تصویر درمحل مسجد شهیدان گچساران به نمایش گذاشته شد.

 نمایشگاه عکس خادم ملت به روایت تصویر به نمایش گذاشته شد

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، همزمان با برگزارای مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید دکترسید ابراهیم رئیسی توسط کارگروه فرهنگی متشکل از ادارات ونهادهای فرهنگی شهرستان و با همکاری کانون بسیج هنرمندان گچساران نمایشگاه عکس خادم ملت به روایت تصویر در قالب ۳۰ قطعه عکس از خدمات و فعالیتها و سفرهای رئیس جمهور شهید در معرض دید شرکت کنندگان در این مراسم قرار گرفت .

 

عکسهای این نمایشگاه روایت لحظات زیبایی ازحضور دکتر رئیسی در شرایط گوناگون وبرنامه ها و رفتن به نقاط مختلف کشورکه نشان دهنده خستگی ناپذیر بودن این خادم ملت است را به تصویر می کشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هرکسی تاسف و ناراحتی خود را از این فاجعه سوزناک به نوعی نشان داد، عده ای برپایی مراسم های عزاداری در شهرها و روستاها برخی با ارسال پیام و بیانیه ، برخی دیگر با انتشار قطعه‌های موسیقی و یا ساخت ویدیو‌هایی از رشادت‌ها و خدمت رسانی‌های هشت شهید خدمت ابراز ناراحتی و تاسف کردند در ادامه توسط کارگروه فرهنگی و کانون بسیج هنرمندان گچساران این نمایشگاه برپا شد.

 

اورنگ نارکی بیان کرد : شهادت مزد تلاش‌های خستگی ناپذیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در طول مسئولیت‌های او بود.

 

وی تصریح کرد : آیت الله دکتر رئیسی خادم الرضا و خادم ملت ایران در راه جهاد خدمت به مردم ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد و مسئولیت را بر روسای جمهوری بعدی سنگین‌تر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به جامعه فرهنگ و هنر شهرستان بر استمرار منش و رفتار شهدای این حادثه در راه خدمت رسانی به مردم عزیز ایران تاکید می نمایم.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها