رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران :


برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر درشهرستان

بمناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی، نمایشگاه عکسی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره عملیات بیت المقدس وآزاد سازی خرمشهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برپا گردید.

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر درشهرستان

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به پاس تقدیر و تشکر از ایثارگران و شهدای آزاد سازی خرمشهر "نمایشگاه عکس " با تعداد ۶ قطعه عکس از تمثال شش شهید در«عملیات بیت المقدس سوم خرداد سال ۶١» به تصویر کشیده شده است.

اورنگ نارکی گفت : در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر، هدف مردم تنها دست‌یابی و فتح خاک نبود بلکه دست‌یابی به ارزش‌های ملت مؤمن و سرافراز ایران عزیز بود و جوانان ما با آزادسازی خرمشهر به دنیا اعلام کردند نه یک وجب خاک دیگران را می‌خواهند تصرف کنند و نه اجازه می‌دهند یک کف دست از خاک سرزمین ما در تصرف متجاوزان باقی بماند.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست باعث می‌شود که جوانان نیز با حوادث جنگ تحمیلی در زمان آزاد سازی خرمشهر و وقایع سوم خرداد آشنا شوند و فراموش نکنند که حماسه آفرینان و قهرمانان کشورشان چه کسانی هستند.

 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین الگو گرفتن از مقاومت و ایثار شهدا و به تصویر کشیدن چگونگی آزاد سازی خونین شهر برگزار شده است.

نارکی گفت: این نمایشگاه از سوم خرداد به مدت یک هفته در ساعات اداری جهت بازدید از علاقمندان و عموم همشهریان انقلابی در معرض نمایش گذاشته شده است .

در این نمایشگاه عکس شهید رمضان اسماعیلی.شهیدحسین خندانی.شهید حسنعلی صالحی.شهید نعمت الله حسنی.شهید بهرام آزادی وشهیدکیامرز کردلو که در آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در معرز دید قرار گرفته است که یادمان باشید یاد وخاطره شهدا فراموش شدنی نیست .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها