قطعی و نوسان برق در گچساران مردم را کلافه کرد/ تابستان سخت در انتظار گچساران؟!

مسئولین شهری قبل از ورود موج گرما و اوج مصرف برق باید فکری به حال تامین برق و کاهش خاموشی ها داشته باشند که در این میان گرمای تابستان کمترین آسیب را بر روح و جسم و اقتصاد مردم وارد کند.

قطعی و نوسان برق در گچساران مردم را کلافه کرد/ تابستان سخت در انتظار گچساران؟!

اَفتونیوز|  با گرم شدن هوا نیاز به روشن کردن وسایل سرمایشی با وجود گرمای شدید در شهر گچساران امری اجتناب ناپذیر است.

مسئولین شهری قبل از ورود موج گرما و اوج مصرف برق باید فکری به حال تامین برق و کاهش خاموشی ها کنند که در این میان گرمای تابستان کمترین آسیب را بر روح و جسم و اقتصاد مردم وارد کند.

این روزها با شدت گرفتن گرما در گچساران اعتراض شهروندان این شهر به افت ولتاژ، نوسان ولتاژ برق و قطعی برق در نقاط مختلف توسط شهروندان و فعالین رسانه‌ای و مجازی منعکس می‌شود.

قطعا گرمای هوا به خودی خود غیرقابل تحمل است و اینکه برق نباشد وضع را بدتر می‌کند و از طرف دیگر این افت ولتاژ باعث آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود و با وجود افزایش قیمت لوازم برقی تامین مجدد این لوازم برقی که با نوسان برق از بین می‌رود کار سختی است. لازم است فرماندار شهرستان، مدیران برق شهرستان و استان از همین ابتدا فکری به حال این وضع کنند.

با وجود اینکه هنوز در نیمه اول خردادماه هستیم و هنوز فصل تابستان هم نرسیده قطعا قطعی و مشکلات بیشتری در راه است و این موضوع حکایت از آن دارد که تابستان سختی برای مردم گچساران در راه است و جا دارد از همین امروز فکری اساسی شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها