یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت محمد علی وکیلی در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛


کشور نیاز به شعار عدالت‌خواهی و رفتار نمایشی ندارد/ نشاط سیاسی باید به جامعه برگردد

وکیلی: باید نشاط سیاسی به کشور برگردد، گفت: پا به عرصه رقابت گذاشتم، اما شعار خاصی ندارم. آمدم تا منابع ملی و ظرفیت‌های موجود نه به دست عده‌ای خاص که برای همه مردم باشد و ایران برای همه ایرانیان باشد. باید نشاط سیاسی به کشور برگردد، گفت: پا به عرصه رقابت گذاشتم، اما شعار خاصی ندارم. آمدم تا منابع ملی و ظرفیت‌های موجود نه به دست عده‌ای خاص که برای همه مردم باشد و ایران برای همه ایرانیان باشد.

کشور نیاز به شعار عدالت‌خواهی و رفتار نمایشی ندارد/ نشاط سیاسی باید به جامعه برگردد

اَفتونیوز| محمدعلی وکیلی ظهر امروز (دوشنبه، ۱۴ خرداد) با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در حال حاضر صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ابتکار است و در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر شمیرانات و پردیس را دارد.
 محمدعلی وکیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مگر از سیاست، خلق امکان در شرایط امتناع را انتظار نداریم‌؟ می‌دانم خسته از تقلای اصلاح و تمنای تغییر هستیم. در گذشته منابع تصمیم‌ساز بودند اما امروز تصمیم‌ها منابع‌ساز هستند. بدیهی است که روزنه اصلاح صرفاً با چند تصمیم خردمندانه گشوده می‌شود.
وی ادامه داد: تصمیم درست یعنی انتخاب درست، تصمیم درست یعنی درس گرفتن از گذشته و دورشدن از شعار، تصمیم درست یعنی نه گفتن به همه مسیر‌های امتحان شده و بی‌نتیجه.
وکیلی با بیان اینکه کشور نیاز به شعار عدالت‌خواهی و رفتار نمایشی برای در کنار مردم بودن ندارد، اظهار کرد: کشور نیاز به شنیدن، فهمیدن و دخیل کردن مردم در امور با هر طرز تفکری و به معنای واقعی دارد.
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: باید با انقلاب در نظام اداری از وضعیت هزینه‌ساز عبور کرد. باید علم و عالِم را با سیاست و قدرت آشتی داد و زمینه واگذاری قدرت به متخصصان را تأمین کرد. اداره غیرتخصصی و توسط غیرمتخصصان باعث تحمیل هزینه‌های گزاف حکمرانی به این کشور شده است.
وی با بیان اینکه باید نشاط سیاسی به کشور برگردد، گفت: پا به عرصه رقابت گذاشتم، اما شعار خاصی ندارم. آمدم تا منابع ملی و ظرفیت‌های موجود نه به دست عده‌ای خاص که برای همه مردم باشد و ایران برای همه ایرانیان باشد.
وکیلی یادآور شد: آمده‌ام تا با تشکیل دولت نخبگان زمینه تولید راه حل باشیم و با احیای دولت قانون، زمینه‌ساز تنظیم قدرت شویم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها