یادداشت
گفتگو و گزارش

نماینده بویراحمد؛


در پروژه‌های بزرگ رتبه آخر کشور هستیم

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: در بهره‌گیری از شرایط و داشتن پروژه‌ها و طرح‌های کلان در رتبه‌های آخر هستیم.

در پروژه‌های بزرگ رتبه آخر کشور هستیم

محمد بهرامی امروز در بازدید از روستاهای ساران و دروهان از توابع شهرستان بویراحمد ابراز کرد: بخش کبگیان دارای پتانسیل‌های بسیاری است و از قدمت بالای تاریخی برخوردار بوده و مرکز سقل تحولات سیاسی و اجتماعی است.

بهرامی افزود: دو مشکل که در بین مردم و مسئولان وجود داشته، روش سیاست‌ورزی در بین مسئولان بوده تا جایی که جریان‌های رقیب از جانب جریان پیروز کامل پس زده می‌شد و حتی موفقیت‌های گذشته را از بین می‌برد و در این میان مردم ضرر می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل عدم موفقیت برخی دولت‌ها چابک نبودن و سنگین بودن بدنه دولت‌ها است که ما باید از اشتغال در بخش خصوصی برای رفع مشکلات اشتغال و معیشت بهره ببریم.

بهرامی همچنین در مورد تحولات اخیر مجلس نیز گفت: انتخابات تمام شد، ولی مشارکت و همراهی مردم با نمایندگان باید تداوم داشته باشد و ما هم به مردم قول می‌دهیم جزو تصمیم‌سازان مهم در مجلس باشیم.

وی در ادامه به بحث مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: برای مناطق مختلف کارگروه‌هایی تشکیل می‌دهیم تا در کنار کارگروه‌های تخصصی به رفع مشکلات منطقه ومردم کمک کنند.

بهرامی با بیان اینکه در بحث پتانسیل‌های توسعه در رتبه‌هایی بسیار بالایی هستیم ولی در بهره‌گیری از شرایط و داشتن پروژه‌ها و طرح‌های کلان در رتبه‌های آخر هستیم و این موضوع به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و جهت تغییر شرایط حتما تلاش می‌کنیم و قول می‌دهیم تغییرها برای مردم محسوس باشد.

وی اضافه کرد: اکنون فصل رفاقت و همدلی است و انتخابات تمام شد و اکنون ملاک خدمتگزاری به مردم برای ما حتما شایسته سالاری است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 هم استانی 1403/3/17 11:57:54

    مردم به جنابعالی رای دادند که پروژه های کلان به این استان بیاوری مثل ، هواپیماسازی ، کشتی سازی ، ساخت قطارهای سریع السیر ، ورزشگاههای مدرن مثل ومبلی لندن ، برگزاری جام جهانی فوتبال والمپیک در استان ، پروژه ی تغییر مسیر آب سد مارون وکثر به سوی سربالایی های یاسوج به حفر تونل مانش دوم ، به سرانجام رساندن پروژه ساخت فضاپیمای مریخ نورد دشت روم ، بردن شهر گچساران تا ساحل خلیج فارس وایجاد بندر دوگنبدان با حفر کانال خلیج فارس .آقای بهرامی مورچه خودش کدومه که کله پاچش چی باشه ؟علت اصلی عقب ماندگی این استان فقط و فقط عدم رغبت سرمایه گزاری سرمایه داران بعلت نبود امکانات زیر بنایی ، عدم سهولت بازار یابی وفرهنگ مردم این استان می باشد

    پاسخ
  • 2 مردم 1403/3/16 17:38:59

    شوخی نکن؟ کی برات این چیزا را گفته؟ زرنگ!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها