یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ مدیرعامل آب منطقه‌ای به استوری تاجگردون


چرا ۸ سال به فکر افزایش ولتاژ برق منطقه نبودید؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به استوری غلام‌رضا تاجگردون گفت: خودشان هم باید پاسخگو باشند، ۸ سال چرا به فکر افزایش ولتاژ برق منطقه نبودند.

چرا ۸ سال  به فکر افزایش ولتاژ برق منطقه نبودید؟

غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با بارگزاری یک عکس با متن در قالب استوری نسبت به قطعی برق در منطقه امامزاده جعفر و متضرر شدن کشاورزان انتقاد کرد.

آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: البته این عکس درخت واقعی نیست ( عکس استوری تاجگردون)، ایشان خودشان هم باید پاسخگو باشند،  ۸ سال چرا به فکر افزایش ولتاژ برق منطقه نبودند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برق گچساران با افت ولتاژ مواجه شده است، عنوان کرد: پمپاژ امامزاده جعفر از مدار خارج بوده و البته اتفاقات اجتناب ناپذیر هستند.

مصلح خاطرنشان کرد: چهارشنبه قبل برق گچساران با مشکل مواجه شده و متاسفانه حدود ۱۰ میلیارد تومان فقط به ما خسارت وارد شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا برای افزایش ولتاژ برق اقدام کرده‌اید؟، افزود: پست‌های برق زیر نظر برق منطقه‌ای خوزستان بوده و مرتب در حال کار هستند که بتوانند جبران کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 علی عظیمی 1403/3/17 23:56:48

    جون خوت تو خته بی تاج مقایسه نکن همه هم خیابان بلادیان اندازه عملکرد همه شما هست

    پاسخ
  • 2 با انصاف 1403/3/16 17:38:5

    خدا پدر و مادر مصلحی را بیامرز شیر مادر و نان پدر حلالت جلوی حرکات پوپولیستی این آقا وایسید این آقا خودش باید پاسخ گو باشه نه مطالبه گر از مدیران کل دیگر هم خواهشمندم با مشت تو دهنش بکوبند

    پاسخ
  • 3 حسین والی 1403/3/16 14:1:7

    یاسوج خونه ما هم ظهر برقش افت ولتاژ داره

    پاسخ
  • 4 بلاد شاپور خسته 1403/3/16 13:54:1

    اقای مصلح ...اماده باش که دو نماینده دلسوز دکترهای باسواد امدن ...دلسوز مردم دار ....موحد هم پیر است هم .... هم استرسی شده ...افتضاحات اخری بد جوری حالش را خراب کرده مثل خوره افتاده ب جونش ....موحد مهره سوخته ...فکر کنم. تا اخر سال زنده نیست پیر است باید تاوان پس بدهد سکته ناقض را میزند منتظر خشم طبیعت باش موحد ...اه وناله های خانواده های زن های گوجه چین ...اه وناله جوانان بیکار ک اب ک حقشون بود دادی ب خوزستان .....ای پیرمرد سرکوه راک منتظر خشم خداوند باش ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها