یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


«تقلای عجیب» معاون دانشگاه یاسوج برای رسیدن به ریاست

اکنون خبر می‌رسد، یکی از معاونین این دانشگاه که پیش از این نیز در سمت مهم دیگری در دوران بهادر کرمی داشته است با حمایت اردوان ارژنگ رئیس دانشگاه خواهد.

«تقلای عجیب» معاون دانشگاه یاسوج برای رسیدن به ریاست

اَفتونیوز| شنیده ها حاکی از آن است بعد از کش و قوس های فراوان دانشگاه یاسوج در آستانه تغییرات مدیریتی قرار گرفته است و بعد از حضور وزیر علوم در این دانشگاه علیرغم تمامی سازماندهی ها برای روبه رو نشدن منتقدین با وزیر، در نهایت  زلفی گل از برخی مسائل این دانشگاه مطلع شد.

اکنون خبر می‌رسد، یکی از معاونین این دانشگاه که پیش از این نیز در سمت مهم دیگری در دوران بهادر کرمی داشته است با حمایت اردوان ارژنگ (که اکنون در وزارتخانه مسئولیتی به عهده دارد) رئیس دانشگاه یاسوج خواهد.

طبق مستندات رسیده به دست افتونیوز فرد مذکور دارای سوابق تحصیلی عجیب و مساله‌داری است.

این مستندات نشان می‌دهد معدل کارشناسی وی  ۱۲/۴۲ بوده است، همچنین در طول این مقطع ۲۷ واحد افتاده و یک ترم مشروطی داشته است.

وی در نهایت با تعداد سنوات ده ترم فارغ تحصیل لیسانس شده است.

گزینه ریاست دانشگاه مادر استان، مقطع کارشناسی ارشد را با وجود برخورداری از امتیاز و سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه آزاد گچساران پذیرفته شده و شائبه‌هایی در خصوص نگارش پایان‌نامه وی توسط یکی از اساتید آن زمان دانشگاه نیز وجود دارد که در ادامه منجر به یک معامله ( گا و گا) شده به یکی  از بستگان آن استاد در دوران مدیریت اردوان ارژنگ بورسیه  تحصیلی بدون کنکور تعلق گرفته است.

نام وی نیز در لیست مشهور و موسوم به «بورسیه‌های غیرقانونی» که چند سال پیش در کشور سر و صدای زیادی به پا کرد نیز وجود داشت.

اکنون باید دید واکنش مسئولان ارشد استانی، جامعه دانشگاهی، بهادر کرمی رئیس کنونی دانشگاه یاسوج که اگرچه از نظر مدیریتی انتقاداتی به او وارد است اما دارای برجستگی و سوابق علمی می‌باشد، چیست؟ اگر بنا باشد تغییراتی در این دانشگاه رخ دهد چرا از عناصری استفاده نمی شود که حداقل در سطح رئیس کنونی این دانشگاه باشند؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 سعید شیمی 1403/3/18 11:49:49

    سلام دوستان. به حال مملکتی که نخبگان ما، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز ما، از بیکاری در پس توی خانه نشسته اند اما امثال این آقا با رزومه‌ی علمی زیر صفر اکنون در دانشگاه دولتی به عنوان عضو هیئت علمی هستند باید خون گریست. آری ایشان حتی با معیارهای یک عضو معمولی هیئت علمی یک دانشگاه بسیار کوچک نیز فرسنگ‌ ها فاصله دارند چه برسد به عضو هیئت علمی یک دانشگاه دولتی و چه برسد به مسئولیتی که الان دارند!! آری باید خون گریست!!! بنده هم کلاس دوره ی لیسانس ایشان بوده ام و می‌دانم معدل ایشان را به ۱۲ رساندند تا بتواند فارغ التحصیل شود!! آن هم علی رغم استفاده از تسهیلات ایثارگران. بنده فوق لیسانس و دکتری را در دانشگاه‌های تهران گذرانده ام اما اکنون وضع من و امثال من کجا و وضعیت ایشان کجا..... آری باید خون گریست ...

    پاسخ
  • 2 محمد 1403/3/18 11:39:12

    خب چرا بیشتر و دقیق تر ننوشتی که علاوه بر وضعیت اسف بار لیسانسش و فوق لیسانس آزادش دکترای این آقا هم رانتی و بدون کنکور بوده و این هم تو رشته ای که حدود چند هزار فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه های دولتی تو این رشته الان بیکار هستن یا دارن کار آزاد میکنن اون هم آدمایی که تمام مقاطع تحصیلشان دانشگاه های دولتی و تاپ کشور بوده اند

    پاسخ
  • 3 قاضی جبار 1403/3/17 5:40:48

    تو هم اگر می‌تونستی حتما می‌رفتی چند ساله هرچقدر تقلا میکنی دم در هیچ مجموعه ای راهت نمیدن از نوع نگارش مطالبت معلومه غمباد گرفتی و گوشه کنج افتو نیوز نشستی و لجن میپاشی

    پاسخ
  • 4 لب تاب 1403/3/16 22:43:33

    آخ وبخت شما که هنوز بعد چند سال دارید می سوزید و بد هم سوختین/ آب نیاز دارین؟

    پاسخ
  • 5 تامراد 1403/3/16 20:55:18

    خوش دارم که در نیمه های شب، در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم؛ با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام، به عمق کهکشان ها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم، از مرزهای عالم وجود درگذرم و در وادی فنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.

    پاسخ
  • 6 لیر سوق 1403/3/16 13:56:43

    پاسخ ب عدالت ..اقای ک کد ملی دانشجو ها را اورد و انتخابات کهگیلویه را افتضاحات کرد با زندگی وشرف مردم بازی کرد زشت نبود .....منتظر خشم طبیعت باش ...تاوان باید پش بدهد کرمی معامله گر نوچه موحد..

    پاسخ
  • 7 آشنا 1403/3/16 13:17:13

    آب بریز جایی که می سوزه

    پاسخ
  • 8 مطلع 1403/3/16 12:23:37

    خب رک‌مینوشتی اقای .... ،،،که رییس درسایه دانشگاه هست و عامل اصلی بدبینی جامعه علمی با دکترکرمی،،،نوع برخوردایشان با دیگران باعث ناراحتی های بسیاری شده،،،به زودی اسنادی از تخلفات مالی وقومی ایشان نشرداده میشه،،،

    پاسخ
  • 9 عدالت 1403/3/16 12:10:32

    لطفا این چنین مطالبی رو نشر ندین بخدا زشته آبزو مردم بازی نکنید من نمی‌دونم کیه چکاره هستش ولی به هر حال یه انسان که آبرو داره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها