یادداشت
گفتگو و گزارش

اعترافات یک مسول؛


حمایت از ازدواج جوانان در حد شعار است/ بانک‌های عامل به هیچ‌جا پاسخگو نیستند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از ازدواج جوانان توسط بانک‌ها تنها در حد شعار است.

حمایت از ازدواج جوانان در حد شعار است/ بانک‌های عامل به هیچ‌جا پاسخگو نیستند

محمد عبدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از ازدواج جوانان توسط بانک‌ها تنها در حد شعار مانده تا جایی‌که در زمینه پرداخت وام ازدواج همکاری خوب و رضایت‌بخشی وجود ندارد و حتی اذیت کردن در حدی بوده که بسیاری از جوانان از گرفتن تسهیلات ازدواج منصرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰۰ نفر از جوانان این استان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند، عنوان کرد: بانک‌های عامل به هیچ‌جا پاسخگو نیستند و اصلاً افزایش ازدواج و سروسامان گرفتن جوانان برای‌شان مهم نیست.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین دورهمی بزرگ ایما با موضوع «ایده شما برای ترویج ازدواج آسان، به موقع و پایدار در استان چیست» خبر داد و افزود: ۱۵ میـــلیـــون تومـــان جایــزه نقــدی بــرای ســه ایــده بــرتــر و حمایت مالی برای اجرای طرح پیش‌بینی شده است.

وی ابراز کرد: مهلت ارسال ایده و ثبت نام تا دوشنبه ۲۱ خردادماه بوده و اعلام نتایج و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۲ خردادماه به مناسبت هفته ازدواج انجام خواهد شد.

عبدالحسینی ترویج ازدواج آسان را نیازمند مشارکت عمومی و ورود جدی جامعه نخبگانی دانست و ادامه داد: چشم و هم‌چشمی‌ها در مناطق عشیره‌ای آسیب جدی به فرایند ازدواج جوانان وارد کرده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها