رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خبرداد:


فیلم مستند داستانی ساعت طلا در شهرستان مجوز ساخت گرفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران خبرداد: فیلم مستند داستانی ساعت طلا در گچساران مجوز ساخت گرفت

فیلم مستند داستانی ساعت طلا در شهرستان مجوز ساخت گرفت

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، اورنگ نارکی گفت: فیلم مستند داستانی «ساعت طلا» روایت کننده زندگی شهید جاویدنام سرلشکر خلبان ابراهیم امید بخش بوده که به نویسندگی و کارگردانی سید علی محمدی از فعالین فرهنگی وهنری این شهرستان با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در دست تولید می باشد.

نارکی بیان کرد : پرداختن به زندگی نامه شهدا برای انتقال به نسل جوان جامعه جهت آشنایی وشناخت هرچه بهتر این نسل از رشادتها و از خودگذشتگی انسانهایی است که همه وجود خودرا فدای این مملکت کرده اند..

وی افزود: این فیلم مستند داستانی در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد در انجمن فیلم وعکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان تولید خواهد شد.

نارکی اظهار داشت : ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایثار و شهادت است؛ مکتبی که امام خمینی(ره) بنیان گذاشت و رهبری انقلاب اسلامی ادامه داده و بزرگانی چون حاج قاسم برای ما زنده نگاه داشتند؛ این مسیر به نام مکتب حاج قاسم ادامه یافت و نشان دهنده راهی است که باید طی شود و ما هیچ تکلیفی نداریم جز انجام آرمان‌های انقلاب اسلامی که در همین مسیر توسط شهدا و با خونشان به امضا رسیده است ، پس باید این مسیر را ادامه دهیم و کارهایی که در این عرصه انجام می‌شود از باب ادای وظیفه است و اگرنه همه ماموریت‌های ما در راه احیای این مسیر قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت : تمامی فعالیت‌های ما باید در مسیر فرهنگ شهادت ادامه یابد، اگر سینمای ما می‌خواهد کار قوی انجام دهد باید به تحکیم این راه بیانجامد، تئاتر، هنرهای تجسمی، حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه همه باید در خدمت تحقق این هدف والا باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها